Höhenkirchen-Siegertsbrunn

We hebben een aantal aanbieders voor Höhenkirchen-Siegertsbrunn voor je op een rij gezet:

vakantie Höhenkirchen-Siegertsbrunn

Reviews over Höhenkirchen-Siegertsbrunn

Prima hotel voor doorreis naar bv Oostenrijk

Patricia,
    6-1-2011

Hotel ligt voorbij Munchen. We hebben 1 nacht doorgebracht in verband met doorreis naar Wintersport vakantie in Oostenrijk. Hotel ligt een paar minuten van de snelweg af in een dorpje. We waren met grote groep (11 pers.) Ons gezin (2 volw. en 2 kind.) hadden een zeer ruime kamer, zelden zo groot gehad. Voor het geld is het een prima hotel voor een overnachting met ontbijt. We hebben alleen ontbeten, dus kan alleen daarover oordelen. Ontbijt was super: ruime keuze uit kaas, worst, maar ook roerei met spek, worstjes, gerookte zalm, fruit en op verzoek gebakken eieren. Eigenaresse is vriendelijk. Voor herhaling vatbaar. Een aanrader.

Gereisd met vrienden in december 2010