Höchstadt an der Aisch

We hebben een aantal aanbieders voor Höchstadt an der Aisch voor je op een rij gezet:

Reviews over Höchstadt an der Aisch

Redelijke ervaring

Martin,
    23-6-2015

Mijn zoon en ik hebben hier een overnachting incl.ontbijt geboekt..Bekend was, dat de keuken om 21.00 uur sloot.Ondanks dat ik per mail had aangegeven dat we dit waarschijnlijk niet gingen redden, maar dat we nog wel graag het avondeten wilden gebruiken werden we verzocht ons heil elders te zoeken toen we 21.10 uur aankwamen.Dit vonden we erg jammer na een lange rit van 7 uur erop te zitten.We hadden ons erg verheugd op een goed diner en nu zaten we 8 km verderop achter een smaakvolle Schnitzel in een nietszeggende Fastfoodketen.Kamer en ontbijt was wel prima voor een prima prijs.Zou een eerstvolgende keer toch zeker voor een andere Gasthof kiezen, waar we wel de warme maaltijd kunnen gebruiken.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

Prima hotel, uitstekende prijs/kwal.verhouding!

Bram Ritmeester,
    2-8-2014

Ultra schone kamers, zeer rustige omgeving!

Lekker eten!

Gereisd met partner in juni 2014

Heerlijk om te overnachten

Kathy Jansen,
    14-7-2014

Zeer vriendelijke ontvangst en prima kamer. Uitgebreid ontbijtbuffet. Ook het avondeten was perfect en dat voor een prijs! Hoe kunnen ze het ervoor doen. hier gaan we zeker nog eens logeren.

Gereisd met partner in juli 2014

Bijkomen

Henk,
    28-6-2013

Zeer goed gasthaus voor een tussenstop naar bv Oostenrijk

Alles in het hotel prima in orde

Drie minuten vanaf snelweg

Gereisd met partner in juni 2013

Bijzonder goed

Frank,
    11-9-2012

Dit 'gasthaus' aangedaan als tussenstop op de terugreis vanuit Kroatië. Prima kamers, en erg lekker ontbijt. Restaurant ook bijzonder lekker.

Gereisd met partner in september 2012