Weer vandaag22°
8,3

19 reviews over Camping Monte Kaolino in het Nederlands

Schone en fijne camping !

Robben
8-8-2018

Leuke camping voor een paar dagen. Wij waren op de terugreis en hebben hier 2 nachten gestaan! Prima zwembad (bij mooi weer erg druk, maar dat is logisch)! Vooral het rodelen vonden we super! Camping is schoon (wel douchen met 50 cent muntjes, voor ons geen probleem!). Alles netjes onderhouden en proper! Zou er geen 3 weken kunnen staan (mis een beetje sfeer, wel lekker rustig na 23.00 uur), maar voor een paar dagen echt leuk!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie gelegen camping met een mooi zwembad.

Noelle Vree
15-8-2017

De camping ligt aan de Monte Kaolino. Meteen naast de camping ligt de "Monte Kaolino zand berg" en het zwembad. Beiden zijn gratis te bezoeken voor campinggasten. Verder kun je hier rodelen, de berg ter voet of met een lift bestijgen en er af sleeën/ skiën. Ook ligt er een klimbos naast de camping. Een aanrader om te bezoeken. Sanitair ziet er keurig uit. Schoon en netjes. Hier 4 dagen gestaan. Onze kids hebben zich hier goed vermaakt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Prima camping op doorreis

Renate Bosman
13-8-2017

Prachtig zwembad, te mooi! Onze kids hebben zich hoer super goed vermaakt. We hebben hier anderhalve dag gestaan en ons opperbest vermaakt. Het roddelen is een aanrader en de kids zijn de enorme zandheuvel ook nog opgelopen. Leuke camping om even te zijn. We missen echter de animatie en sfeer. Zou hier geen drie weken kunnen staan. Ook omdat de plekken erg open zijn en je in de volle zon staat op een behoorlijk deel van de camping. Dat zou men bij boeken even goed na moeten gaan. We gaan deze voor ons doorreiscamping zeker onthouden!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Nette camping en sanitair, met mooi zwembad

Stephan Meulenbelt
1-7-2017

Door de week een rustige camping en in weekend loopt het vol met veelal BBQ families. Dit geeft minimaal overlast en brengt leven in de brouwerij. Zeer net sanitair en een uitstekend zwembad.

De rodelbaan is zeker een aanrader! Het restaurant op/naast de camping is goed en prijs gunstig.

Achter de camping een prachtig boom klim park, ook een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2015

Super camping

Henny
19-8-2015

Wij zijn dit jaar voor de 20e keer geweest, en hebben weer geboekt voor 2016 en 2017, heerlijke camping, vroeger met de kinderen, maar de laatste jaren samen met de hond. We kennen inmiddels veer vaste gasten wat het ook gezellig maakt, we eten altijd een keer samen en houden ook contact als we weer in Nederland zijn, kortom ga nergens anders meer heen dan naar Hirschau, altijd weer een feest om te gaan enige nadeel is dat met warm weer het zwembad bomvol is doordat het ook een zwembad is voor de opgeving.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Super mooi zwembad en brandschoon sanitair!

L.
28-7-2015

prachtig schoon zwembad met mooie duikplanken Rodelbaan op camping, goed betaalbaar. Sanitair wordt erg goed schoongehouden rustige omgeving camping verder weinig bijzonderheden

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Mooie Camping

AZonneveld
2-9-2013

Wij hebben ontzettend genoten op Camping Monte Kaolino, op en rond de camping is veel te doen, mooi zwembad met 2 duikplanken, glijbaan, en startblokken, in het weekend is het zwembad drukker omdat er dan ook mensen buiten de camping komen zwemmen maar wij vonden dat wel mee vallen. Je kunt fietsen en segway huren, de zandberg beklimmen met mooi uitzicht, naast de camping ligt ook de rodelbaan(18,- voor 12 ritten) Ook is er nog een boomtoppenparcour naast de camping, mijn jongens vonden dat erg leuk en je kunt er lekker wandelen in het naast gelegen bos In het restaurant kun je lekker eten en ze hebben heerlijke afhaalpizza's Broodjes en krant kun je halen bij het zwembad. Het sanitair gebouw werd goed schoongemaakt. In Hirschau liggen 2 supermarkten. En wij hebben de stadjes Regensburg, Amsberg en Nurnberg bezocht. Met 2 weken mooi weer hebben wij een leuke vakantie gehad

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Een echte volkscamping

Hans
10-8-2013

Twee nachten gestaan. Het zwembad is prachtig en de coaster is leuk en goedkoop voor de kinderen. Camping zeer matig. Twee nachten, twee maal dronken Duitsers die veel herrie maken.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

Leuke kleine camping

ingrid coenen
3-8-2013

De camping ziet er goed uit, vooral schoon met een heerlijk zwembad met duikplanken, ligweide voldoende bedjes. Er is geen campingwinkel aanwezig, maar 2 supermarkten op heel korte afstand (2km). wel lekker verse broodjes s 'morgen. De zandberg is erg leuk, en altijd wel wat te zien. Verder is de camping (MIJ) veel te rustig, periode 15 juli tot 26 juli, geen animatie. In het weekend, waar de meeste dus over klagen vonden wij juist wel het leukste en gezelligste, maar dat is wat je zoekt natuurlijk. Verder in de omgeving is er niet veel te doen. kinderen 12 en 14 hebben het goed naar hun zin gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Wel Mittag ruhe, geen nachtruhe

Erik
27-8-2012

Deze camping heeft zeer schoon sanitair (douches 50 cent) en een prachtig zwembad. Er is geen animatie. Tijdens de mittag ruhe (13.00 - 15.00) kan men de camping niet verlaten met de auto. Helaas is er in de weekeinden geen nacht ruhe. Door de weeks is het er vrij rustig en door de wat kale inrichting is het allemaal wat sfeerloos. Collega kampeerders waren net als wij wat verbaasd over de zeer hoge waardering hier op Zoover. Een goede nette camping, maar zeker niet exceptioneel

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Monte Kaolino in Hirschau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Monte Kaolino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.