Hotel Center Drive Inn

3 reviews over Hotel Center Drive Inn in het Nederlands

Prima overnachtingsadres

Jeroen
26-2-2017

Het hotel ligt op een steenworp afstand van de snelweg maar we hebben daar absoluut geen overlast van ondervonden. De kamers/bedden zijn prima! Het enige nadeel was dat de twee kamers die we hadden geboekt op twee verschillende verdiepingen waren. 's Avonds gegeten bij Pizzeria Ristorante Rigoletto wat op loopafstand ligt. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet maar hebben lekkere broodjes gehaald bij de naastgelegen supermarkt. Daarin zit een bakker met een eigen zitje. Je kunt daar ook lekkere koffie krijgen.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2017

he-le-maal goed!

M Steenbakkers
4-8-2009

Prima hotel/ relatief lage prijs - niet direct aan de snelweg en dat is wel jammer.

Gereisd Met partner in Tue Aug 04 2009 13:23:38 GMT+0000 (UTC)
2007

Op industrieterrein,niet hinderlijk,tanksation voor de deur

H.GRIMMELIKHUIJSEN
18-10-2007

Op industrieterrein,niet hinderlijk,tanksation voor de deur. In een wip van - en op de snelweg Dorpskern met restaurantjes op loopafstand. Ontbijt uitgebreid en van zeer goede kwaliteit,wat wij gezien de hotelprijs niet hadden verwacht.

Gereisd Met partner in oktober 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Center Drive Inn voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Center Drive Inn in Hirschaid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Center Drive Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.