Sorteren

Reviews over Hirschaid

Prima overnachtingsadres

Jeroen
    26-2-2017

Het hotel ligt op een steenworp afstand van de snelweg maar we hebben daar absoluut geen overlast van ondervonden. De kamers/bedden zijn prima! Het enige nadeel was dat de twee kamers die we hadden geboekt op twee verschillende verdiepingen waren. 's Avonds gegeten bij Pizzeria Ristorante Rigoletto wat op loopafstand ligt. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet maar hebben lekkere broodjes gehaald bij de naastgelegen supermarkt. Daarin zit een bakker met een eigen zitje. Je kunt daar ook lekkere koffie krijgen.

he-le-maal goed!

M Steenbakkers
    4-8-2009

Prima hotel/ relatief lage prijs - niet direct aan de snelweg en dat is wel jammer.

Op industrieterrein,niet hinderlijk,tanksation voor de deur

H.GRIMMELIKHUIJSEN
    18-10-2007

Op industrieterrein,niet hinderlijk,tanksation voor de deur.

In een wip van - en op de snelweg

Dorpskern met restaurantjes op loopafstand.

Ontbijt uitgebreid en van zeer goede kwaliteit,wat wij gezien de hotelprijs niet hadden verwacht.