Gasthof Mayerhofer

29 reviews over Gasthof Mayerhofer in het Nederlands

Fijn rustig onderkomen eenvoudig

J.van dijk
28-7-2015

Wij hebben heerlijk gegeten bij mayerhofen. Super! De vakantiewoning die we hadden gehuurd was erg gedateerd wel heel ruim en schoon. Veel dingen in het interieur waren erg versleten kapotte stoelzittingen , geen bruikbaar keukengerei. Aangezien we prachtig weer hadden waren we er altijd op uit dus in de vakantie woning hoefden we alleen maar te slapen. Badkamer was wel prettig met groot ligbad. Wel weer zo'n vervelend badscherm wat half los hangt. De mooie omgeving, het heerlijke eten en goed ontbijt, plus de vriendelijke familie mayerhofen maken alles tot een geslaagde vakantie.

Heerlijke vakantie

VAN HEUKELOM
6-10-2014

Een ouderwets hotel met prima ligging, super zwembad en voor het geld wat je betaald super eten. Bij het ontbijt soms wel bijna twintig soorten verse zelfgemaakte vleeswaren. Nadeel de rooklucht van de slagerij die ook in de handdoeken zit. <Maar wij waren hier na zes jaar weer en hopen dat we over zes jaar weer terecht kunnen

Dorpshotel in het midden van Hinterschmiding

Trudeke Alberts
21-9-2014

Gasthof Mayerhofer is een echt dorpshotel. Onder één dak met een slagerij. De omgeving van Hinterschmiding is prachtig. In de buurt van het hotel een bakker, een supermarkt. De medewerkers zijn vriendelijk. Prijs/kwaliteit is gemiddeld. Het restaurant is echt Duits ingericht. Bij het ontbijt broodjes en sneetjes bruin brood. Verder volop vleeswaren, kaas, jam enz. Koffie en thee zoveel je wilt. Vruchtsappen, fruit, yoghurt, enz. Het avondeten: elke keer een andere soep vooraf. Keuze uit 2 hoofdgerechten, meestal (varkens)vlees en op vrijdag vis. Weinig variatie in groente: gemiste Salat of Rotkohl. Elke keer een ander toetje, soms heel simpel, soms wat uitgebreider. Het vlees was altijd goed klaargemaakt. Wij hadden een ruime kamer zonder balkon. Toen we buren naast ons hadden konden we woordelijk verstaan wat ze zeiden. Je hoort ook regelmatig de koeling aanslaan. Op zondag wordt de kamer niet schoongemaakt en ook geen schone handdoeken. De handdoeken ruiken naar gerookt spek.

heerlijk eten

p.van klaveren
2-7-2014

kamers zeer divers. wij hadden een zolderkamer, groot, balkon, minibar, zeer kleine badkamer met doucheruimte waar moeilijk in te komen was, deurbreedte was zeer klein. Heerlijk eten, grote porties. waren hier met een groep, veel herrie tijdens het avondeten.uitzicht op het dorpje, enkele winkels, supermarkt op zondag tot half elf open, elke dag al om half zeven smorgens. personeel is vriendelijk. op zondag na worden de kamers schoongemaakt, kon beter.

viel tegen

Jeroen
11-8-2013

Gasthof Mayerhofer in Hinterschmiding viel ons een beetje tegen. Bij aankomst moesten we zeer lang wachten tot er iemand kwam, deze man stelde zich niet voor dus we gingen er maar vanuit dat het eigenaar was. We moesten achter hem aan rijden richting de appartementen, toen we aankwamen moest de eigenaar eerst kijken welk appartement klaar was??? dit duurde even. We kregen het onderste appartement een vluchtige rondleiding, ik merkte op dat het douchescherm van het bad een beetje scheef hing, het zat immers maar met 1 schroef vast I.P.V. 3, maar volgens hem werkte het toch,. De batterijen van de afstandsbediening hadden gelekt, dus deze werkte niet, de meeste lampen deden het niet, o.a. het licht boven de spiegel in de badkamer en het licht boven het fornuis. Te kort servies, er waren geen dweiltjes, afwasborstel ontbrak, geen stofzuiger en/of bezem aanwezig, alles was stoffig, in elke hoek zaten stofspinnen, het was er donker en muf.

Je voelt je welkom

Boele Boelens
12-6-2013

Wie een landelijke vakantie wil met heerlijke Duitse gerechten is hier aan het goede adres. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Hier kun je ontstressen en daarvoor ga je toch met vakantie. Schijnbaar kan niet iedereen dat gezien sommige reacties. Nog een tip: Neem een koelbox(tas) met koelelementen mee, dan kun je , zoals wij hebben gedaan, van die heerlijke vleeswaren uit de Metzgerei mee naar huis nemen. Alles wordt dan ook ook nog eens, in de hoeveelheid die je wilt, vacuüm verpakt. Wij wensen de familie Mayerhofer en hun personeel verder heel veel succes.

carnavals vakantie

Cora Nijhof
26-2-2013

Vielen dank Wolfgang +

Alles was oke, wij zijn heel tevreden.

Hopelijk mogen we weer komen.

onze gezelschap bestond uit 16 personen Familie en lieve vrienden

Blij met het appartement

Vakantie2012
6-8-2012

Wij waren gelukkig dat we in het appartement verbleven. Deze ligt aan de rand van het dorp, ontzettend ruim. Hier geen last van de slagerslucht. In het hotel daar in tegen wel. We maakten hier gebruik van de zwemfaciliteiten en overal waar we kwamen roken we de lucht.. We hebben echt tegen elkaar gezegd blij te zijn hier niet te zitten.

De beheerders konden we slecht vinden. Op onze aankomstdag hebben eerst wel ruim een kwartier door het hotel gewandeld voordat we het eerste personeel tegenkwamen. Dit gebeurde ook wanneer we informatie hebben wouden, dat viel tegen. Uiteindelijk werd je prima geholpen.

mooi skilokatie

Cora Nijhof uit Helmond
28-2-2012

Ons weekje kan niet meer stuk Wij hebben een reuze goed weekje wintersport gehad!!! Gasthof Mayerhofen was uitstekend van eten en drinken.

Ook personeel was heel gastvrij.

Wij gaan er zeker terug. Onze groep bestond deze keer uit 16 personen familie en 6 vrienden en volgend jaar worden er meer.

Dat het ruikt naar rookvlees is waar, maar dit was niet op de slaapkamer

niet merkbaar.Danke familie Mayerhofen (Wolfgang) bis nachtste jahr dan wird fur uns 5te maal!!!!!!! Alles gute bis dann

prachtige omgeving

vakantie 2011
22-8-2011

wij zijn deze vakantie 4 dagen in het apartement geweest, op doorreis maar oostenrijk

het apartement lag idd niet bij het hotel, onze lag aan de rand van het dorp, heerlijk rustig in de natuur, wel een beste klim naar het hotel, om bv te zwemmen of naar het dorp, wij hebben het niet als vervelend ervaren, maar als je slecht ter been bent bv, dan is het lastig, de mensen waren zeer vriendelijk, en alles zag er top uit,

voor de kinderen in er niet zo heel veel te doen, ondanks dat hebben onze kids zich prima vermaakt, met wandelen en gewoon spelen, verstoppertje, voetballen, ect

wij hebben het reuze naar ons zin gehad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Mayerhofer in Hinterschmiding, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Mayerhofer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.