Hinterschmiding

Reviews over Hinterschmiding

Super!

Diana,
    24-8-2017

+ punten sauna massage service eten zwembad gastvrijheid mooie kamers

- punten geen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig!

Aart,
    20-8-2017

Deze hartelijke famillie doet er alles aan om het verblijf prachtig te maken..enorm hartelijk en gastvrij.hun motto..eerst de gasten dan de prijs.

Als ik dan toch iets negatiefs zou moeten bedenken, de bedden hard en de kussens zacht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Uitstekend!

km-ge,
    11-9-2015

Het landhotel is fantastisch! Mooi, schoon en zéér klantvriendelijk. Het eten is grandioos, vers bereidt door eigenaar Hansi en Evi.

Het ontbijt is zeer uitgebreid en voor ieder wat wils.

De kamers zijn ruim, schoon er is een zeer goede wifi verbinding!!

Wij gaan volgend jaar zeer zeker terug. Wilde in december ook gaan, maar was helaas al volgeboekt!

Gereisd met partner in augustus 2015

Fijn rustig onderkomen eenvoudig

J.van dijk,
    28-7-2015

Wij hebben heerlijk gegeten bij mayerhofen. Super! De vakantiewoning die we hadden gehuurd was erg gedateerd wel heel ruim en schoon. Veel dingen in het interieur waren erg versleten kapotte stoelzittingen , geen bruikbaar keukengerei. Aangezien we prachtig weer hadden waren we er altijd op uit dus in de vakantie woning hoefden we alleen maar te slapen. Badkamer was wel prettig met groot ligbad. Wel weer zo'n vervelend badscherm wat half los hangt. De mooie omgeving, het heerlijke eten en goed ontbijt, plus de vriendelijke familie mayerhofen maken alles tot een geslaagde vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Heerlijke vakantie

VAN HEUKELOM,
    6-10-2014

Een ouderwets hotel met prima ligging, super zwembad en voor het geld wat je betaald super eten. Bij het ontbijt soms wel bijna twintig soorten verse zelfgemaakte vleeswaren. Nadeel de rooklucht van de slagerij die ook in de handdoeken zit. <Maar wij waren hier na zes jaar weer en hopen dat we over zes jaar weer terecht kunnen

Gereisd met partner in september 2014
Hinterschmiding scoort een 6,4 uit 10, op basis van 7 reviews