Hotel Sindersdorfer Hof

Duitsland, Beieren, Hilpoltstein - Sindersdorf

8.5Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Sindersdorfer Hof voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Sindersdorfer Hof

• 8M Screever12-02-2019

Fijn verblijf in gastvrij familiehotel.

Aangenaam verblijf, zeer gastvrij en een gunstige ligging. Schone maar wat gedateerde kamers en heerlijk eten. In de buurt ligt een meertje met een leuke midgetgolfbaan. Wij gaan dit jaar weer voor een overnachting tijdens de heen en terugreis.

• 2018
    9Edwin Sieraad25-06-2018

geweldig

Hotel gebruikt als overnachtings hotel voor vakantie italie. Ligt direkt aan snelweg dus prima. vriendelijke medewerkers goede keuken en bij ontbijt alles aanwezig.

• Oude reviews

8Dirk L26-09-2016

Heel goed en rustig gelegen bij de autobahn.

diner en ontbijt uitstekend

• 9inge29-07-2016

Aangenaam verblijf

Wij hebben hier 1 nacht verbleven op terugreis van Kroatië. Het gasthof ligt hiervoor heel erg gunstig, nog geen km van de afslag van de autostrade. We zijn vriendelijk ontvangen door de gastvrouw (in typische beierse klederdracht). De kamers waren heel schoon en netjes, wel wat gedateerd, maar verder echt niets op aan te merken. De bedden slapen heerlijk. De badkamer was wel wat krap, maar wel superschoon. 's Avonds hebben we op het terras à la carte gegeten; ook dit was echt erg lekker. Het ontbijt was uitgebreid, alles aanwezig, erg lekker. Echt een aanrader voor wat wij het gebruikten, 1 nachtje op doorreis. Wat er dus verder in de omgeving te zien is, weten we niet...

• 9Martin van Leeuwen31-07-2015

Perfect Hotel voor doorreis

Op de terugweg vanuit Italië hebben we heerlijk geslapen bij Sindersdorfer Hof. Ruime kamers en netjes. Bedden zijn erg goed. We hebben ook bij aankomst gegeten in de het restaurant van het hotel, perfect eten en niet duur. Mochten we volgend jaar weer Italië aan doen dan hoeven wij niet meer te zoeken naar een doorreis adres. Perfecte ligging in de buurt van de snelweg en ruimte genoeg om te parkeren, wij waren met een caravan.

• 8edwin26-06-2015

Goed hotel voor tussenstop

Dit hotel gebruikt als tussenstop naar Toscane dicht bij snelweg waar wij totaal geen last van hadden kleine maar schone kamers en goede keuken voor weinig geld Ontbijt goed verzorgd

• 8Rob19-08-2013

Mooi hotel voor een tussenstop

Prima hotel om te stoppen voor een langere reis (Italië, Kroatië Oostenrijk). Door de ligging nabij de snelweg snel bereikbaar maar daardoor ook last van het rumoer van passerende verkeer.

• 9ddraijer06-09-2012

Ideale tussenstop

Heerlijke tussenstop vanuit Italie.Prima restaurant.Ruime familiekamer met aparte slaapruimte voor de kinderen.Gezellig sfeervol terras.

• 9Martens JP26-07-2012

Zeer goed verzorgd en vriendelijk personeel

We verbleven hier als tussenstop voor naar Kroatie te gaan en om terug te komen. Dit is zeker een aanrader en hier kom ik zeker nog eens terug ook om een paar dagen door te brengen om te fietsen zeer mooie streek en rustige fietspaden en wegen.

Met vrienden

• 9g.bekkers12-01-2012

uitmuntende Gasthof om onderweg te overnachten

zeer dicht bij de snelweg, overigens zonder daar ook maar een spoortje last van te hebben. Hebben goede, zeer nette kamers. Restaurant is prima, evenals onbijt. Gunstige prijzen . Kortom, van harte aan te bevelen voor eenieder die "onderweg" is.

1 tip over Hotel Sindersdorfer Hof

• edwin, 26-06-2015

Bij hotel ligt tankstation tank in de avond want in de ochtend waren de prijzen met 7 cent per liter verhoogd Toeval.......

0 vragen over Hotel Sindersdorfer Hof

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken