Hotel Garni Pension Zur Krone

Pension, Kinderhotel, Motel, Kleine hotelsWeer vandaag14°-2°
Hotel Garni Pension Zur Krone
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Pension Zur Krone voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Garni Pension Zur Krone in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima Hotel

Catrientje
5-8-2015

Ruime familiekamer en badkamer, schoon, netjes. Je moet het stadje in als je nog wat wilt eten en/of drinken. Wij kwamen toevallig terecht in een soort historisch wijnfeest, erg leuk.

Het ontbijt was echt geweldig!

Leuk familie hotel

Edwin Bosch
24-8-2014

Garni Pensioen Zur Krone is een gezellig en schoon familie hotel. Je word er gastvrij ontvangen. Kamers zijn schoon en s'ochtens staat er een goed ontbijt klaar. Zeker een adres waar wij op doorreis naar onze volgende vakantie nog wel een terug willen komen. Dorpje is rustig en heeft genoeg mogelijkheden om te dineren.

gemoedelijk hotel met ruime kamers

sandra
17-6-2013

op doorreis hier een nacht verbleven. prima plek. mooie parkeerplaats, goed ontbijt met extra's van het huis. kamers mooi ingericht.

zeker voor herhaling vatbaar

Prima plek

cees
3-2-2013

Hier overnacht op doorreis. Prima geslapen, prima ontbijtje, prima prijs/kwaliteit. Vriendelijk personeel.

Uitstekend overnachtingsadres

Roosje
3-8-2010

Dit jaar voor de 2e keer hier overnacht. Ruime kamers, uitstekend ontbijt, persoonlijke benadering door de eigenaar en het overige personeel. Leuk dorpje.

Goed overnachtingshotel

Esther
2-2-2010

In Pension Zur Krone zijn wij 1 nacht geweest om te overnachten op de terug weg naar Nederland. Grote nette kamer. Heerlijk ontbijt (zelfs met taart!).

Dorpje is klein maar wel schattig. Leuke plekjes om lekker te eten.

Prima service, niks is te veel.

een prachtig overnachtings hotel

vanlenning
26-8-2009

één nacht geslapen een gezellig familie hotel,waar je nog ouderwets hartelijk wordt ontvangen en waar je echt te gast bent

gaan er zeker terug als we weer naar Kroatië gaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Pension Zur Krone in Hilpoltstein - Sindersdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Pension Zur Krone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.