Aparthotel Zur Linde

Met jonge kinderen

Onder de maat

Ivo Croonen
5-6-2016

Onze "Dreibettzimmer" was in de avond erg slecht verlicht. Nauwelijks zitmogelijkheden. Tamelijk klein. Bedden waren matig. Ventilatiekanaal in de douche was erg stoffig. Gordijnen hielden nauwelijks licht tegen. Dat viel ons in de winter al op! De kamer leek totaal niet op hetgeen het hotel op internet liet zien. Eigenaar was erg vriendelijk. Geen moeite teveel. Ontbijt(ruimte) is goed. Parkeren geen probleem. In de doodse omgeving geen restaurant gezien, met uitzondering van McDonalds. We betaalden EUR 100,- voor één nacht, incl. ontbijt.

Met onze twee kinderen (3 en 5) een nachtje verbleven, onderweg naar onze camping in Oostenrijk. Hotel ligt vlak naast de snelweg, ideaal. Het hotel herbergt een heerlijke pizzeria, prima eten. Eigenaar heel vriendelijk en hulpvaardig. We sliepen in een 4p kamer, de bedden waren niet fijn, de veren prikten in onze ruggen. Andere kamers hadden boxsprings, dus gevalletje pech waarschijnlijk.

Goed voor één overnachting!

Eddie
12-6-2012

Hotel Linde is gemakkelijk bereikbaar vanaf de autosnelweg. Geen tijdverlies voor als je op doorreis bent. Voor en achter is een terras. Gelegen in een klein dorp. De eigenaar was erg vriendelijk. Aangezien alles er nogal gedateerd uit zag en hier en daar een opknapbeurt behoefde, aan de prijzige kant. Het eten (van de kaart) was veel te weinig en wij zijn echt geen grote etersen bovendien aan de dure kant. Dus verderop in de straat nog wat gegeten. De kamer was erg klein, maar schoon en goed voor één nacht. Verlichting op de gang was kapot en/of erg spaarzaam. Het ontbijt vonden wij oké.

Ook was er gratis WiFi in het hele hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Linde voor je op een rij gezet:

Was niet slecht, maar gaan niet nog een keer

monique_4
3-1-2011

VIa internet een hotel langs de snelweg voor een overnachting naar de wintersport. We waren er rond 4 uur en hotel helemaal neit open. Gelukkig was er wel iemand dus konden we wel naar binnen. Restaurant werd voor ons verlicht zodat we ff konden uitblazen met een drankje. De kamer was klein voor 2 volw en 2 kind maar oke. Wel jammer dat bv de douche zo vreselijk vies was. Plavond beplakt met behang of zo iets en ja dat gaat schimmelen logisch. Bedden voor ons ook waardeloos, maar goed voor een nacht denk je dan.

Eigenaar supervriendelijk , maar t eten was bagger. Friet gefrituurd in oud vet stonk naar vis en slade met zand ed. Je kan beter naar dichtbij liggende Macdonalds gaan. Oke t was niet duur maar ik voor minder meer gehad. Eigenaar wel supervriendelijk. Ook onbijt was probleem kon absoluut niet eerder dan 8 uur en wij wilden vroeg rijden dus uiteindelijk onderweg moeten ontbijten. Kies volgend jaar toch graag wat anders.

heel gastvrij!!

niwre
1-1-2010

door heel slecht weer (sneeuw) waren we genoodzaakt de snelweg te verlaten. Volledig onverwacht kwamen we rond 00.30 uur Gasthof Zur Linde tegen (op 500 mter van de afrit). De eigenaar deed open en had kamer vrij (gelukkig!). Prima verzorgt, schone kamers, goed ontbijt en bovenal gastvrij: om midden in de nacht twee gezinnen te ontvangen. Kom graag nog eens daar.

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Linde voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Zur Linde in Hessdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Zur Linde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.