Hotel Seehof Herrsching

KinderhotelWeer vandaag8°-1°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Seehof Herrsching voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Seehof Herrsching in het Nederlands

Lokatie perfect

Edwin
7-8-2015

Het plaatsje zou meer mogen bieden. Veel Italiaanse restaurants. Hotel aan het meer prima lokatie. Bedden wat klein. Wifi niet overal. Zeker niet in dependance Hotel Promenade.

2008

Hotel Seehof am Ammersee

Peter-Arjen Bregman
6-7-2008

Schitterende ligging aan Ammersee. Bij mooi weer uitzicht op de Alpen. S-Bahn binnen 10 minuten te voet bereikbaar. Helaas een A/C dus bij warm weer is het op de kamers ook warm. Gratis WiFi. Prima ontbijt, goed eten en drinken.

Mooi gelegen en goed hotel

Gustav
27-4-2008

Mooi gelegen en goed hotel .

Helaas geen zwembad en geen aangepaste ( rolstoel ) kamers .

Lekker ontbijt en goedkope maaltijden a la carte .

Parkeren achter hotel , mee reserveren !

Erg fraai hotel met super ligging aan de Ammersee. Voor duitse begrippen niet goedkoop maar wel de moeite en geld waard. Mooie lange wandelweg langs het meer. Erg gezellige biergarten direct aan het meer en bij de aanlegsteiger voor boten. Ik kom hier al jaren, ook voor de verbouwing. Hotel hoort bij Hoffbrauhaus in Munchen wat al zeker net zo speciaal is en zeker een bezoek waard is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seehof Herrsching in Herrsching, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seehof Herrsching zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.