Reviews over Herrsching

Lokatie perfect

Edwin,
    7-8-2015

Het plaatsje zou meer mogen bieden. Veel Italiaanse restaurants. Hotel aan het meer prima lokatie. Bedden wat klein. Wifi niet overal. Zeker niet in dependance Hotel Promenade.

Mooie Ligging

Marjo,
    16-9-2009

Het hotel ligt super mooi aan de ammersee. Wij hadden een kamer met een balkon, ze hebben netten gehangen zodat er geen beesten op het balkon kunnen komen, dat was erg fijn. Je hebt echt een super mooi uitzicht als je see zicht neemt. Het ligt ook nog dichtbij een S bahnhof zodat je heel snel naar de binnenstad van Munchen kan.

Hotel Seehof am Ammersee

Peter-Arjen Bregman,
    6-7-2008

Schitterende ligging aan Ammersee. Bij mooi weer uitzicht op de Alpen. S-Bahn binnen 10 minuten te voet bereikbaar. Helaas een A/C dus bij warm weer is het op de kamers ook warm. Gratis WiFi. Prima ontbijt, goed eten en drinken.

Mooi gelegen en goed hotel

Gustav,
    27-4-2008

Mooi gelegen en goed hotel .

Helaas geen zwembad en geen aangepaste ( rolstoel ) kamers .

Lekker ontbijt en goedkope maaltijden a la carte .

Parkeren achter hotel , mee reserveren !

Erg fraai hotel met super ligging aan de Ammersee

johanL,
    20-1-2008

Erg fraai hotel met super ligging aan de Ammersee. Voor duitse begrippen niet goedkoop maar wel de moeite en geld waard. Mooie lange wandelweg langs het meer. Erg gezellige biergarten direct aan het meer en bij de aanlegsteiger voor boten. Ik kom hier al jaren, ook voor de verbouwing. Hotel hoort bij Hoffbrauhaus in Munchen wat al zeker net zo speciaal is en zeker een bezoek waard is.