Kleine hotelsWeer vandaag11°7°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Gasthof Krone voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel AKZENT Hotel Gasthof Krone in het Nederlands

Beetje vergane glorie

2-9-2018

Beetje vergane glorie. Wel schoon, maar in verhouding tot de prijs matig.

Erg gehorig. Je hoort hele gesprekken vd naast gelegen kamers. Ontbijt was niet duur, maar wel erg beperkt. Niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd anders in augustus 2018

Goed en degelijk hotel

19-2-2013

Goed en degelijk hotel.Prima keuken en goede en vriendelijke bediening.

Ontbijtbufet ook goed.wij komen zeker terug.

Gereisd anders in februari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Gasthof Krone in Helmstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Gasthof Krone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.