Kleine hotelsWeer vandaag11°1°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Gasthof Krone voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel AKZENT Hotel Gasthof Krone in het Nederlands

Degelijk, traditioneel hotel

cleansister
4-5-2012

Authentiek hotel in een klein slaperig zuid-Duits dorpje. Lief dorpje tussen de geel gekleurde lijnzaadvelden. Handig als je op doorreis bijv naar Oostenrijk toch aardig wilt overnachten ipv duur en slecht langs de autobahn. Wij hadden 4-bed kamer nr 24. precies op de hoekvan het hotel. Dat was wel lawaaierig met het (zware) verkeer wat er langs rijdt, dat heb je dan van twee kanten. Personeel reuze vriendelijk en bij aankomst in klederdracht. Kamer ruim en netjes, wel erg gedateerde inrichting. De bekleding en de vloerbedekking zijn aan vervanging toe. Bedden prima en schoon. Kleine badkamer met bad, wastafel en toilet. Het zeer voordelige ontbijtbuffet was prima, zelfs huisgemaakte jams!

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Gasthof Krone in Helmstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Gasthof Krone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.