Kleine hotels
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Gasthof Krone voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Parkeren mogelijk

2 reviews over Hotel AKZENT Hotel Gasthof Krone in het Nederlands

Goed als tussenstop

Stefan,
15-7-2018

Dit hotel hebben we als tussenstop gebruikt op de terugweg naar huis. Niet zo'n vriendelijk ontvangst en bij het uitchecken waren ze ook vrij kort. We hebben fietsen bij en op voorhand gevraagd of we deze konden veilig konden plaatsen, toen was het antwoord ja. Uiteindelijk hebben we deze in de auto moeten leggen. Wel gezellig was de "biergarten" en het ontbijt was uitgebreid en zeer lekker. Ze maken er zelfs verse roerei voor je. Het hotel zelf is typisch voor de streek en de kamers zijn aan de kleine kant, vooral de badkamer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super overnachtingshotel

ollie.pluis
1-3-2011

Overnachten in een hotel op vijf minuten rijden vanaf de A 3, ga dan hier naar toe. Goede service, ruime (familie)kamer. Heerlijk eten. Ontbijtbuffet prima. Spiegeleitje wordt voor je gebakken, heerlijke broodjes en vruchtensappen. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Gasthof Krone in Helmstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Gasthof Krone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.