Kleine hotelsWeer vandaag11°2°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Gasthof Krone voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel AKZENT Hotel Gasthof Krone in het Nederlands

Voor ons niet voor herhaling vatbaar

Marcel Bartelds,
3-9-2018

Als overnachtingshotel op terugweg van Oostenrijk. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Wel schoon, maar beetje vergane glorie. Prijs kwaliteit komt niet echt overeen. Erg gehorige kamers, je hoort ieder woord wat gezegd wordt op de kamer naast je. Ontbijt moest je bijboeken. Niet duur, maar wel erg beperkt.Niet hier gegeten s'avonds. Een aanrader is de Italiaan Fellini in Waldbrunn, paar km verderop. Verder erg slechte wifi ontvangst.

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima adres

a.arts-visschers
12-7-2013

Keurig nette kamers. Prima eten. Kort bij de snelweg.

Gereisd met partner in juni 2013

Prima voor een overnachting!

Christa
20-7-2012

Ik heb hier overnacht met mn man, en het is ons zeer goed bevallen. Een typisch Duits hotelletje waar je zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen wordt. Kamers zijn wat gedateerd, en de badkamer is klein. Maar 's avonds hebben we, na een lange rit, heerlijk buiten in de tuin gegeten voor een lage prijs, en ook het onbijtbuffet was heel goed verzorgd. Veel vers fruit! En er werd gevraagd of we een gebakken ei / roerei wilden, goede service. Wij hadden kamer 29, die kijkt uit op de tuin (het terras) dus we hadden wel wat last van pratende mensen tot een uur of 22.30. Gelukkig werd het daarna rustiger. Parkeren kan achter het hotel. Makkelijk te vinden vanaf de snelweg A3. Echt een tip!

Gereisd met partner in januari 2012

prima overnachtingshotel

Arend
28-6-2011

Hotel Krone ligt dicht bij de snelweg, het personeel is zeer vriendelijk en het eten is goed. Kortom, een uitstekend hotel om na een vermoeiende autorit tot rust te komen om de volgende dag weer fris verder te reizen.

Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Gasthof Krone in Helmstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Gasthof Krone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.