Hotel AKZENT Hotel Gasthof Krone ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Christa

Prima voor een overnachting!

Christa,
20-7-2012

Ik heb hier overnacht met mn man, en het is ons zeer goed bevallen. Een typisch Duits hotelletje waar je zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen wordt. Kamers zijn wat gedateerd, en de badkamer is klein. Maar 's avonds hebben we, na een lange rit, heerlijk buiten in de tuin gegeten voor een lage prijs, en ook het onbijtbuffet was heel goed verzorgd. Veel vers fruit! En er werd gevraagd of we een gebakken ei / roerei wilden, goede service. Wij hadden kamer 29, die kijkt uit op de tuin (het terras) dus we hadden wel wat last van pratende mensen tot een uur of 22.30. Gelukkig werd het daarna rustiger. Parkeren kan achter het hotel. Makkelijk te vinden vanaf de snelweg A3. Echt een tip!

Gereisd met partner in januari 2012