Hotel AKZENT Hotel Gasthof Krone ***

Review geschreven door cleansister

Degelijk, traditioneel hotel

cleansister,
4-5-2012

Authentiek hotel in een klein slaperig zuid-Duits dorpje. Lief dorpje tussen de geel gekleurde lijnzaadvelden. Handig als je op doorreis bijv naar Oostenrijk toch aardig wilt overnachten ipv duur en slecht langs de autobahn. Wij hadden 4-bed kamer nr 24. precies op de hoekvan het hotel. Dat was wel lawaaierig met het (zware) verkeer wat er langs rijdt, dat heb je dan van twee kanten. Personeel reuze vriendelijk en bij aankomst in klederdracht. Kamer ruim en netjes, wel erg gedateerde inrichting. De bekleding en de vloerbedekking zijn aan vervanging toe. Bedden prima en schoon. Kleine badkamer met bad, wastafel en toilet. Het zeer voordelige ontbijtbuffet was prima, zelfs huisgemaakte jams!

Gereisd met jonge kinderen in april 2012