Kleine hotels
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Gasthof Krone voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel AKZENT Hotel Gasthof Krone in het Nederlands

Voor ons niet voor herhaling vatbaar

Marcel Bartelds,
3-9-2018

Als overnachtingshotel op terugweg van Oostenrijk. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Wel schoon, maar beetje vergane glorie. Prijs kwaliteit komt niet echt overeen. Erg gehorige kamers, je hoort ieder woord wat gezegd wordt op de kamer naast je. Ontbijt moest je bijboeken. Niet duur, maar wel erg beperkt.Niet hier gegeten s'avonds. Een aanrader is de Italiaan Fellini in Waldbrunn, paar km verderop. Verder erg slechte wifi ontvangst.

Gereisd met partner in augustus 2018

Beetje vergane glorie

2-9-2018

Beetje vergane glorie. Wel schoon, maar in verhouding tot de prijs matig.

Erg gehorig. Je hoort hele gesprekken vd naast gelegen kamers. Ontbijt was niet duur, maar wel erg beperkt. Niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd anders in augustus 2018

Goed als tussenstop

Stefan,
15-7-2018

Dit hotel hebben we als tussenstop gebruikt op de terugweg naar huis. Niet zo'n vriendelijk ontvangst en bij het uitchecken waren ze ook vrij kort. We hebben fietsen bij en op voorhand gevraagd of we deze konden veilig konden plaatsen, toen was het antwoord ja. Uiteindelijk hebben we deze in de auto moeten leggen. Wel gezellig was de "biergarten" en het ontbijt was uitgebreid en zeer lekker. Ze maken er zelfs verse roerei voor je. Het hotel zelf is typisch voor de streek en de kamers zijn aan de kleine kant, vooral de badkamer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima adres

a.arts-visschers
12-7-2013

Keurig nette kamers. Prima eten. Kort bij de snelweg.

Gereisd met partner in juni 2013

Goed en degelijk hotel

19-2-2013

Goed en degelijk hotel.Prima keuken en goede en vriendelijke bediening.

Ontbijtbufet ook goed.wij komen zeker terug.

Gereisd anders in februari 2013

Prima voor een overnachting!

Christa
20-7-2012

Ik heb hier overnacht met mn man, en het is ons zeer goed bevallen. Een typisch Duits hotelletje waar je zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen wordt. Kamers zijn wat gedateerd, en de badkamer is klein. Maar 's avonds hebben we, na een lange rit, heerlijk buiten in de tuin gegeten voor een lage prijs, en ook het onbijtbuffet was heel goed verzorgd. Veel vers fruit! En er werd gevraagd of we een gebakken ei / roerei wilden, goede service. Wij hadden kamer 29, die kijkt uit op de tuin (het terras) dus we hadden wel wat last van pratende mensen tot een uur of 22.30. Gelukkig werd het daarna rustiger. Parkeren kan achter het hotel. Makkelijk te vinden vanaf de snelweg A3. Echt een tip!

Gereisd met partner in januari 2012

Degelijk, traditioneel hotel

cleansister
4-5-2012

Authentiek hotel in een klein slaperig zuid-Duits dorpje. Lief dorpje tussen de geel gekleurde lijnzaadvelden. Handig als je op doorreis bijv naar Oostenrijk toch aardig wilt overnachten ipv duur en slecht langs de autobahn. Wij hadden 4-bed kamer nr 24. precies op de hoekvan het hotel. Dat was wel lawaaierig met het (zware) verkeer wat er langs rijdt, dat heb je dan van twee kanten. Personeel reuze vriendelijk en bij aankomst in klederdracht. Kamer ruim en netjes, wel erg gedateerde inrichting. De bekleding en de vloerbedekking zijn aan vervanging toe. Bedden prima en schoon. Kleine badkamer met bad, wastafel en toilet. Het zeer voordelige ontbijtbuffet was prima, zelfs huisgemaakte jams!

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

prima overnachtingshotel

Arend
28-6-2011

Hotel Krone ligt dicht bij de snelweg, het personeel is zeer vriendelijk en het eten is goed. Kortom, een uitstekend hotel om na een vermoeiende autorit tot rust te komen om de volgende dag weer fris verder te reizen.

Gereisd met partner in juni 2011

Super overnachtingshotel

ollie.pluis
1-3-2011

Overnachten in een hotel op vijf minuten rijden vanaf de A 3, ga dan hier naar toe. Goede service, ruime (familie)kamer. Heerlijk eten. Ontbijtbuffet prima. Spiegeleitje wordt voor je gebakken, heerlijke broodjes en vruchtensappen. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011
2007

Prima overnachtingshotel, dicht bij snelweg, grote kamers,

bo
15-8-2007

Prima overnachtingshotel, dicht bij snelweg, grote kamers, gastvrijheid, goed eten

Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Gasthof Krone in Helmstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Gasthof Krone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.