Sorteren

Reviews over Helmstadt

Goed als tussenstop

Stefan
    15-7-2018

Dit hotel hebben we als tussenstop gebruikt op de terugweg naar huis. Niet zo'n vriendelijk ontvangst en bij het uitchecken waren ze ook vrij kort. We hebben fietsen bij en op voorhand gevraagd of we deze konden veilig konden plaatsen, toen was het antwoord ja. Uiteindelijk hebben we deze in de auto moeten leggen. Wel gezellig was de "biergarten" en het ontbijt was uitgebreid en zeer lekker. Ze maken er zelfs verse roerei voor je. Het hotel zelf is typisch voor de streek en de kamers zijn aan de kleine kant, vooral de badkamer.

Prima adres

a.arts-visschers
    12-7-2013

Keurig nette kamers. Prima eten. Kort bij de snelweg.

Goed en degelijk hotel

19-2-2013

Goed en degelijk hotel.Prima keuken en goede en vriendelijke bediening.

Ontbijtbufet ook goed.wij komen zeker terug.

Prima voor een overnachting!

Christa
    20-7-2012

Ik heb hier overnacht met mn man, en het is ons zeer goed bevallen. Een typisch Duits hotelletje waar je zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen wordt. Kamers zijn wat gedateerd, en de badkamer is klein. Maar 's avonds hebben we, na een lange rit, heerlijk buiten in de tuin gegeten voor een lage prijs, en ook het onbijtbuffet was heel goed verzorgd. Veel vers fruit! En er werd gevraagd of we een gebakken ei / roerei wilden, goede service. Wij hadden kamer 29, die kijkt uit op de tuin (het terras) dus we hadden wel wat last van pratende mensen tot een uur of 22.30. Gelukkig werd het daarna rustiger. Parkeren kan achter het hotel. Makkelijk te vinden vanaf de snelweg A3. Echt een tip!

Degelijk, traditioneel hotel

cleansister
    4-5-2012

Authentiek hotel in een klein slaperig zuid-Duits dorpje. Lief dorpje tussen de geel gekleurde lijnzaadvelden. Handig als je op doorreis bijv naar Oostenrijk toch aardig wilt overnachten ipv duur en slecht langs de autobahn. Wij hadden 4-bed kamer nr 24. precies op de hoekvan het hotel. Dat was wel lawaaierig met het (zware) verkeer wat er langs rijdt, dat heb je dan van twee kanten. Personeel reuze vriendelijk en bij aankomst in klederdracht. Kamer ruim en netjes, wel erg gedateerde inrichting. De bekleding en de vloerbedekking zijn aan vervanging toe. Bedden prima en schoon. Kleine badkamer met bad, wastafel en toilet. Het zeer voordelige ontbijtbuffet was prima, zelfs huisgemaakte jams!

Helmstadt scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews