Hotel Kreuth

Kleine hotelsWeer vandaag30°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Kreuth voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kreuth in het Nederlands

Mooie locatie! Maar helaas erg onpersoonlijk

tesnl
12-8-2013

Gereserveerd voor één nacht als tussenstop. Inchecken tot 18 uur, wij kwamen door verkeersproblemen 1 minuut voor 18 uur aan. Ontvangst was gehaast, hier is de sleutel, hier is de kamer, nog vragen? Nee? Nou doeg!!

Ontbijt was goed, ruime keuze en vers. Daarna afrekenen . . . PIN of creditcard was niet mogelijk, alleen contant. Dat moet je dan ook maar weten.

Kortom, de kamer was sober, maar voldoende, het ontbijt was goed, maar qua uitstraling van gastvrijheid en duidelijke informatie, daar mag wat verbeterd worden.

Gereisd Met partner in juli 2013

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kreuth in Heideck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kreuth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.