Vakantiepark Feriendorf Adalbert Stifter

VakantieparkWeer vandaag20°10°
Vakantiepark Feriendorf Adalbert Stifter
6,5

7 reviews over Vakantiepark Feriendorf Adalbert Stifter in het Nederlands

Prima vakantiepark met gunstige ligging

Paul, 31-8-2014

Het is een charmant parkje met sfeervolle chaletwoningen. Echter is een groot deel wel particulier bezit en toen wij aankwamen was het er nog erg rustig. Wij hadden gehoopt op meer gezinnen met kinderen. Service prima, gastvrij en handig dat brood iedere ochtend klaarligt op bestelling! Twee zwembaden, buiten onverwarmd en binnen ook heel koud en weinig ligbedden. Kinderspeelplaats prima, wel veel schuin terrein dus even voetballen wat lastig. Ons appartement was keurig en erg schoon, wij hadden nummer 401, niet duur natuurlijk maar daar was dan ook sinds 1979 niets aan gemoderniseerd. Kinderkamer prima, opklapbed ouders in woonkamer was dramatisch en badkamer + keuken oud. Dat moet echt beter en met name moderner. Wel heel veel te doen in de omgeving, gunstig ten opzichte van veel dagtrips en receptie heel behulpzaam bij het zoeken daar naar. Veel gedaan ook, fantastisch gebied, gastvrij en zeer betaalbaar en wij hadden een heerlijke vakantie met best goed weer.

Goede appartementen in een mooie omgeving

J. Lindenman, 27-1-2014

Het complex biedt enkele tientallen goede appartementen.

Onze woning met tuin was basic, maar in goede staat.

De prijs/kwaliteit is zeker in in orde. Er is hier veel in de omgevign te doen!

schitterend park voor rustzoeker

jonker, 22-7-2013

mooi park, schitterende omgeving, wel voor rustzoekers

Pover eten maar zeer ruime kamer

van dyck johan, 5-8-2008

Het eten is vrij pover en indien u iets later bent om te eten is het dikwijls reeds bijna allemaal op. Onze chalet was integendeel zeer ruim met alle comfort. Mooie omgeving (vlakbij Passau en de Donau). De prijs kwaliteit verhouding was uitstekend. Ik betaalde 40 euro per dag in vol pension (drank inbegrepen)in begin juli 2008.

Diep triest

Gonny Witteveen, 29-7-2008

De accomodatie, voldoet geenzins aan de verwachting die de site van sunweb wekt (met zijn drie sterren) mooie foto's en praatje. De inrichting is gedateerd en uitgeleefd. Bijvoorbeeld de klapbedden, de matrassen zijn helemaal doorgelegen. Reactie op onze klacht daarover was: daar zijn we van op de hoogte, deze worden volgend jaar vervangen.

Het eten was op een goeie dag te doen, maar niet meer dan dat en op een slechte dag ronduit smerig. Daarbij komt dat het restaurant op 5 min lopen ligt van de huisjes.

Alles was bovendien onverstaanbaar (dialect) Duits.

Het terrein is niet groot, alle facilicteiten zijn er maar in slechte staat van onderhoud.

Het is geen echte all-inclusive, maar meer volpension-achtig, het stelde weinig voor.

We hebben geprobeerd er een leuke vakantie van te maken door 's morgens heel vroeg te vertrekken en 's avonds laat terug te komen. Ook zijn we eerder vertrokken, iets waarvan de receptioniste niet leek op te kijken, komt waarschijnlijk wel meer voor.

minimaal ingericht,2-persoonsopklapbed in de woonkamer,terwijl in de gids vermeldt staat dat er een tweepersoonsbed in een aparte slaapkamer staat,geen gordijn aan de voordeur.

informatie alleen het Duits,bedden en handoeken verschonen 1keer in 14 dagen!

Mooie omgeving, maar geen aanrader!

geen aanrader erg basic bedbank ik de huiskamer slecht bankstel 3 duitse zenders en de all inclusive is werkelijk oer slecht,kok kan niet koken wel jodelen,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Feriendorf Adalbert Stifter in Hauzenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Feriendorf Adalbert Stifter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Feriendorf Adalbert Stifter scoort een 6.45 uit 10 op basis van 7 reviews.