Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

195 Reviews over Rhön Park

• 5Marilyn10-08-2021

Leuk voor kleine Kids

Ik zou beginnen met de pluspunten om het leuk te beginnen.Dat is het uitzicht en de activiteiten voor de Kids! En oja de kamer is schoon en ruim.Zo dan nu de minpunten..Vervallen resort, ik denk tig jaar geleden gebouwd en daarna nooit meer iets aan gedaan. Sfeerloos, oubollig, het terrein en tennisveld ligt erbij alsof er een atoombom op gevallen is.Het eten is heel simpel en niet heel veel keus, en oke ik moet er bij vertellen dat het gaat om wat je gewend bent van een resort he.. wij zijn in al heel wat resorts geweest en dan doet deze echt ver onder.Je beddengoed en handdoeken worden ook niet opgemaakt of vervangen bij 2 nachten/3 dagen. Dus met 4 personen moeten we 3 dagen met 4 handdoeken doen mits je ervoor betaald..maar dat gaan wij Hollanders niet doen. Zwembad is oké, maar te klein voor zo een resort bij een normale bezetting. Kortom, onze kleine Kids hebben zich goed vermaakt hoor 😅

• 5Saskia15-08-2019

Groot, vergane glorie, net niet

Het is een heel groot complex. Wij zaten in gebouw 33 en als we naar de receptie of zwembad wilde was het zeker 10 min lopen en twee maal de lift. De kamer was gerenoveerd, de badkamer en de gang nog niet. Ondanks renovatie blijft het oud en wij vonden het vergane glorie. Het was het net allemaal niet. De eetzaal bij de receptie leek een grote vreet schuur van Ikea. Het eten was verder prima. Het zwembad binnen was heerlijk warm. Buiten was erg klein en je kon niet echt rustig bij het zwembad liggen. Wij zaten tegenover de grote speeltuin en de overdekte speelhal. Dat was ideaal met de kinderen. Er is ook een groot veld met allerlei sport mogelijkheden. Wij hadden veel Nederlanders verwacht maar dit was niet zo en vonden wij jammer voor de kinderen. Directe omgeving weinig te doen maar als je iets verder rijdt genoeg leuke dingen. Watterkuppe leuk voor kinderen, wel toeristisch. Voor weekje is het prima maar al met al viel het tegen.

• 9Christa13-08-2019

Super leuk

De negatieve recensies zijn niet terecht! Appartement was schoon en netjes. Wij hadden extra luchtbed mee voor onze dochter, dit was erg handig. WiFi was gratis, kids konden Netflix kijken in het gehele hotel. Half pension was goed, typisch Duits maar prima. Neem sokken mee voor het hele gezin als je rudy’s Avonturenland in wil, anders geen toegang. Zwembad was geweldig! Stad Fulda is een aanrader. Wandelen bij Schwartzes Moor is prachtig. Eten en wandelen bij de Thüringer Hutte ook erg leuk. Wasserkuppe rodelbanen waren ook leuk. Kortom teveel te doen in te weinig tijd. We hebben het erg leuk gehad.

• 4ATaB11-02-2019

Scharm Grenzförderungsgebietes zur Zeiten der DDR

Ein funktionaler Bau mit dem Scharm der 70er. Abendessen lauwarmes Art Rindergulasch, Schweinebraten, gedünsteten Fisch. Dazu kalte Nudeln, Kartoffeln sowie lauwarmes Wirrsinggemüse und Rosenkohl. Okay der Salat war kalt aber hatte schon bessere Tage gesehen(braune Stellen bei Blattsalat). Zimmer modernisier?! Fazit: Fahre hier nicht mehr hin, im er EU gibt es für den selben Preis 7 Tage - Vollpansion incl. 2 Getränke zum Hauptgang und einen Kaffee danach. Ohne das man für Getränke über teuere Preise zahlen muß.

• 7Bas22-10-2018

Leuk. Maar vanaf 2019 stuk duurder

Leuk hotel. Goed verzorgd Jammer dat vanaf 2019 kinderen vanaf 7 jaar moeten betalen. Was altijd vanaf 14 jaar Was altijd leuk betaalbaar. Voor 2019 ca € 700 duurder. (+35%)

• 4Horst & Hannelore11-09-2018

Ein Hotel ohne Seele und mangelhaften Management

Geplante 7 Übernachtungen haben wir in diesem Hotel nicht ertragen und unseren Urlaub nach 5 Übernachtungen abgebrochen. Als Senioren/rin fühlten wir uns in diesem Hotel nicht willkommen und nie als Gast. Für Urlauber mit höheren Alter können wir dieses Hotel keinesfalls empfehlen. Das vorgefertigte und unprofessionell zubereitete Speisenangebot hatte den Charakter einer schlechten Kantine. Die Restaurants haben sind tagsüber Speiseräume und abends Trinkräume ohne ausreichendes Angebot. Information ist in diesem Hotel Mangelware und Angebote ein unbekannter Begriff.

• 5Servasio24-08-2018

Niet aan te raden !

Hotelcomplex is niet wat we ervan verwacht hadden. Hotel is deels gerenoveerd, deels ouderwets. Wij hadden de pech in een oud appartement te zitten. Verder zijn er grote hoogteverschillen op het complex. Wij hadden weeral de pech helemaal onderaan het complex te zitten ; wij konden niet lager gezeten hebben of verder verwijderd van het zwembad+restaurant. Absoluut geen pretje om meermaals per dag met 2 kleine kinderen in buggy de hoogteverschillen te overbruggen naar restaurant en zwembad. Complex zelf is ook wat aan vernieuwing toe...dierenweide en speeltuinen zijn niet zoals ze worden voorgesteld. Klein en ouderwets. Zwembad is ok - maar meer ook niet. Leuk om even te doen, maar niet om een hele week dagelijks te doen. Eten is degelijk; maar ook weeral niet meer...Bij het avondeten is er nog wel veel variatie, bij het ontbijt een pak minder. De omgeving is wel wondermooi - om te wandelen is het zeker een aanrader

• 8Jeroen22-08-2018

Leuk voor een keertje

Hotel is erg afgelegen (maar dat was een bewuste keuze). Appartementen zijn schoon, maar wel gedateerd. Wij zaten nog in het niet gerenoveerde gedeelte. Het gedeelte wat al wel gerenoveerd is, ziet er keurig uit. Het zwembad in niet kolossaal, maar groot genoeg. Voor de kinderen ideaal, omdat het maar 1,20m diep is overal. Met de drukte viel het echt mee, zeker gezien het in augustus was. De wifi wordt ook vernieuwd. Nu was het €15 voor een week voor 1 apparaat. Dit is eenvoudig te omzeilen als je een router of extender meeneemt. Wij konden met al onze apparaten genieten van de (nog) trage wifi. Het eten wordt elke dag met zorg bereidt. Meestal Duitse gerechten. Er is ook een wasmachine en droger aanwezig. Het is er echter maar 1 voor het hele complex in gebouw 25. 2x €0,50 inwerpen per apparaat en je was is weer schoon.Wasmiddel is verkrijgbaar in het winkeltje of je kan het zelf meenemen.

• 6LvA20-08-2018

Wacht tot na de renovatie

Veel faciliteiten voor jonge kinderen. Leuk zwembad en speeltuin. Kamer was schoon en groot. Eten in het restaurant was gevarieerd en lekker. Veel te doen in de omgeving. Maar veel te druk en op dit moment een bouwplaats. Zwembad erg druk, restaurant overvol (een goed gesprek is niet te voeren vanwege hoeveelheid lawaai). Wij zaten met onze kamer tegenover een bouwplaats. Bouwvakkers begonnen om 7.00 en gingen de hele dag door. Middagslaapje was geen optie. Prima hotel als de renovatie klaar is ☺️

• 7agnes12-08-2018

goed voor 1 of 2 dagen anders niet doen!

De omgeving is prachtig en je kan er nog echte stilte ervaren en soms uren niemand tegenkomen ,heerlijk. Het hotel is erg groot en een zoektocht om op de juiste verdieping en kamer te komen omdat het 37 verschillende gebouwen heeft met allemaal 4 verdiepingen die berg afwaarts lopen. Kamers zijn lekker ruim en mooi ingericht ,goeden bedden uitzicht viel erg tegen we keken op de parkeergarage en een stuk aarde waar nog geen grassprietje groeide. Ook zijn er maar 2 glazen,2 balkon stoelen en 2 mokken voor 4 persoons kamer? Je krijgt 1 keer handdoeken per week en als je wilt wisselen moet je betalen ? De kamer word ook maar 1 keer per week schoongemaakt en bedden verschoont! Er is geen airco en ook geen ventilator en dat met 38 graden is niet te doen .Ook wc papier moet je zelf voor zorgen! Eten is goed, restaurant lijkt op een eetzaal van ikea inc. krijsende kinderen.Zwembad is mooi maar veel te weinig stoelen, parasols en vies.

Hotel Rhön Park info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar