Hotel Rhön Park

Familiehotel
Hotel Rhön Park
6,2

193 reviews over Hotel Rhön Park in het Nederlands

Groot, vergane glorie, net niet

Saskia
15-8-2019

Het is een heel groot complex. Wij zaten in gebouw 33 en als we naar de receptie of zwembad wilde was het zeker 10 min lopen en twee maal de lift. De kamer was gerenoveerd, de badkamer en de gang nog niet. Ondanks renovatie blijft het oud en wij vonden het vergane glorie. Het was het net allemaal niet. De eetzaal bij de receptie leek een grote vreet schuur van Ikea. Het eten was verder prima. Het zwembad binnen was heerlijk warm. Buiten was erg klein en je kon niet echt rustig bij het zwembad liggen. Wij zaten tegenover de grote speeltuin en de overdekte speelhal. Dat was ideaal met de kinderen. Er is ook een groot veld met allerlei sport mogelijkheden. Wij hadden veel Nederlanders verwacht maar dit was niet zo en vonden wij jammer voor de kinderen. Directe omgeving weinig te doen maar als je iets verder rijdt genoeg leuke dingen. Watterkuppe leuk voor kinderen, wel toeristisch. Voor weekje is het prima maar al met al viel het tegen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super leuk

Christa
13-8-2019

De negatieve recensies zijn niet terecht! Appartement was schoon en netjes. Wij hadden extra luchtbed mee voor onze dochter, dit was erg handig. WiFi was gratis, kids konden Netflix kijken in het gehele hotel. Half pension was goed, typisch Duits maar prima. Neem sokken mee voor het hele gezin als je rudy’s Avonturenland in wil, anders geen toegang. Zwembad was geweldig! Stad Fulda is een aanrader. Wandelen bij Schwartzes Moor is prachtig. Eten en wandelen bij de Thüringer Hutte ook erg leuk. Wasserkuppe rodelbanen waren ook leuk. Kortom teveel te doen in te weinig tijd. We hebben het erg leuk gehad.

Leuk. Maar vanaf 2019 stuk duurder

Bas
22-10-2018

Leuk hotel. Goed verzorgd Jammer dat vanaf 2019 kinderen vanaf 7 jaar moeten betalen. Was altijd vanaf 14 jaar Was altijd leuk betaalbaar. Voor 2019 ca € 700 duurder. (+35%)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Niet aan te raden !

Servasio
24-8-2018

Hotelcomplex is niet wat we ervan verwacht hadden. Hotel is deels gerenoveerd, deels ouderwets. Wij hadden de pech in een oud appartement te zitten. Verder zijn er grote hoogteverschillen op het complex. Wij hadden weeral de pech helemaal onderaan het complex te zitten ; wij konden niet lager gezeten hebben of verder verwijderd van het zwembad+restaurant. Absoluut geen pretje om meermaals per dag met 2 kleine kinderen in buggy de hoogteverschillen te overbruggen naar restaurant en zwembad. Complex zelf is ook wat aan vernieuwing toe...dierenweide en speeltuinen zijn niet zoals ze worden voorgesteld. Klein en ouderwets. Zwembad is ok - maar meer ook niet. Leuk om even te doen, maar niet om een hele week dagelijks te doen. Eten is degelijk; maar ook weeral niet meer...Bij het avondeten is er nog wel veel variatie, bij het ontbijt een pak minder. De omgeving is wel wondermooi - om te wandelen is het zeker een aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Leuk voor een keertje

Jeroen
22-8-2018

Hotel is erg afgelegen (maar dat was een bewuste keuze). Appartementen zijn schoon, maar wel gedateerd. Wij zaten nog in het niet gerenoveerde gedeelte. Het gedeelte wat al wel gerenoveerd is, ziet er keurig uit. Het zwembad in niet kolossaal, maar groot genoeg. Voor de kinderen ideaal, omdat het maar 1,20m diep is overal. Met de drukte viel het echt mee, zeker gezien het in augustus was. De wifi wordt ook vernieuwd. Nu was het €15 voor een week voor 1 apparaat. Dit is eenvoudig te omzeilen als je een router of extender meeneemt. Wij konden met al onze apparaten genieten van de (nog) trage wifi. Het eten wordt elke dag met zorg bereidt. Meestal Duitse gerechten. Er is ook een wasmachine en droger aanwezig. Het is er echter maar 1 voor het hele complex in gebouw 25. 2x €0,50 inwerpen per apparaat en je was is weer schoon.Wasmiddel is verkrijgbaar in het winkeltje of je kan het zelf meenemen.

Wacht tot na de renovatie

LvA
20-8-2018

Veel faciliteiten voor jonge kinderen. Leuk zwembad en speeltuin. Kamer was schoon en groot. Eten in het restaurant was gevarieerd en lekker. Veel te doen in de omgeving. Maar veel te druk en op dit moment een bouwplaats. Zwembad erg druk, restaurant overvol (een goed gesprek is niet te voeren vanwege hoeveelheid lawaai). Wij zaten met onze kamer tegenover een bouwplaats. Bouwvakkers begonnen om 7.00 en gingen de hele dag door. Middagslaapje was geen optie. Prima hotel als de renovatie klaar is ☺️

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

goed voor 1 of 2 dagen anders niet doen!

agnes
12-8-2018

De omgeving is prachtig en je kan er nog echte stilte ervaren en soms uren niemand tegenkomen ,heerlijk. Het hotel is erg groot en een zoektocht om op de juiste verdieping en kamer te komen omdat het 37 verschillende gebouwen heeft met allemaal 4 verdiepingen die berg afwaarts lopen. Kamers zijn lekker ruim en mooi ingericht ,goeden bedden uitzicht viel erg tegen we keken op de parkeergarage en een stuk aarde waar nog geen grassprietje groeide. Ook zijn er maar 2 glazen,2 balkon stoelen en 2 mokken voor 4 persoons kamer? Je krijgt 1 keer handdoeken per week en als je wilt wisselen moet je betalen ? De kamer word ook maar 1 keer per week schoongemaakt en bedden verschoont! Er is geen airco en ook geen ventilator en dat met 38 graden is niet te doen .Ook wc papier moet je zelf voor zorgen! Eten is goed, restaurant lijkt op een eetzaal van ikea inc. krijsende kinderen.Zwembad is mooi maar veel te weinig stoelen, parasols en vies.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Tot binnenkort

Steven D. - Bel
23-5-2018

Een best wat late review, maar ik dacht er plots aan toen we hetzelfde hotel opnieuw hebben geboekt. De ligging en de rust in en rond het hotel, zijn alvast zalig. Maar die rust wil niet zeggen dat het voor de kinderen saai is. Integendeel, ze zijn niet uit het zwembad te krijgen ! Wat de buffetten betreffen, deze zijn zeer gevarieerd, alles heel lekker en vers bereid en ruim voldoende. Ook voor jongere kinderen zijn er elke dag heerlijke gerechten die ze zeker en vast lusten. De kamers zelf zijn ruim, heel netjes onderhouden, hygiënisch. We hadden een familiekamer met dus een aparte slaapkamer en een woonkamer met slaapbank. Kinderen liggen apart, maar toch dichtbij voor als er iets is. De kamer die we hadden had wel wat last van 'ouderdoms slijtage', maar dit is niets om over te klagen. Het personeel tot slot ... zeer behulpzaam en vriendelijk. Kortom : domein prachtig, kamers netjes en ruim, eten voldoende, gevarieerd en lekker ! Tot binnenkort voor ons tweede verblijf in jullie hotel !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Supervakantie

Schuermans Caroline
5-9-2017

Na een zeer mooie rit met mooie uitzichten aangekomen bij een groot hotel.super hoe ze hier alles organiseren.je kan met de auto tot bij de blok waar je kamer is om alles in en uit te pakken . De kamers zijn verdeeld over verschillende blokken en is een ware doolhof om tot bij uw kamer te komen.eten was zeer goed en gevarieerd elke dag iets anders en leuke kinderziekten.ook lagen er papieren slabbers bij het eten .personeel zeer vriendelijk doen hun best om toch verstaanbaar over te komen.ook voor de kinderanimatie dikke pluim.zwembad dik in orde lekker warm water zalig kinderbad leuk buitenzwembad en een toffe glijbaan.binnenspeeltuin ook dik in orde voor elke leeftijd is er wel iets en buitenspeeltuin ook leuk . Er starten verschillende wandelingen vanuit het hotel heel goed te doen met buggy of rolstoel.Onze kinderen willen volgend jaar terugkomen en ik weet dat dit hotel heel moeilijk te overtreffen is.

Een heerlijk lang weekend gehad

jk
31-8-2017

ruime kamer, leuk zwembad, vriendelijk personeel, lekker eten en een leuke indoor speeltuin.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Kunstgras
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rhön Park in Hausen-Roth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rhön Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.