Haundorf

We hebben een aantal aanbieders voor Haundorf voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Haundorf voor je op een rij gezet:

Reviews over Haundorf

Kinderen hebben de vrijheid en jij dus ook

Esther,
    20-8-2015

Ik ben hier twee keer geweest met kinderen van 7/8 en 9/10 jaar. Het leukste waren de gratis skelters en de skelterbaan met stoplicht. Ze speelden veel 'polizei'. Een keer per week is er pizza of grillabond en na afloop gaat opa met de kinderen een rit met de traktor maken. Verder zijn er kippen, herten, geiten waar het groenafval naartoe mag. Terrein is voor de kinderen heel groot en ze voelen zich vrij om rond te lopen. In werkelijkheid is het terrein super overzichtelijk en zijn er zo'n 9 appartementen. Er is een zolder voor als het regent, gezamelijk terras voor de ouders en een trampoline. Wij waren wel de enige NL ooit dus het is wel handig als je Duits spreekt. Gastvrijheid van de Duitsers is heel groot, contact leggen is geen probleem.

Leeftijd: 4-12 jaar

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014