Pension Hasselberger Hof

Pension Hasselberger Hof

10Fenomenaal

Score uit 1 review

Duitsland, Beieren, Hasloch

Op vakantie geweest naar Hasselberger Hof?

10Fenomenaal

Score uit 1 review

Pension info

Meer pension info
    Tonen op kaart

1 review over Pension Hasselberger Hof

• 10folieske216-11-2013

Geweldige plek

Ietwat afgelegen en boven op een berg, maar een geweldig verblijf. Pension annex restaurant waar het heerlijk toeven is. Spic & span proper, supervriendelijke uitbaatster, heerlijk terras met lekkere keuken, ruime kamers met balkon, pas gerenoveerd. Jammer dat 10 /10 een maximum is. Wij keren er alvast weer!

Gereisd met partner in juli 2013

0 tips over Pension Hasselberger Hof