Airport hotelWeer vandaag27°13°
Hotel Mövenpick Munich Airport

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick Munich Airport voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mövenpick Munich Airport in het Nederlands

Prachtig hotel

paul
29-7-2013

Zochten een kamer voor doorreis naar Nederland en vonden dit geweldige hotel. Buitenkansje, want een tweepersoonskamer kost door de week 159 euro. Nu kregen we de kamer voor 89 euro en nog een identieke kamer ernaast voor de kinderen gratis. Dus twee superkamers voor 89 euro. Het was 34 graden toen we aankwamen, de kamers waren heerlijk koel. Nadeel is het dure onbijtbuffet (22 euro) en parkeren op het terrein van het hotel voor 10 euro.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 27 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prettig en schoon hotel

Sonstra
3-8-2012

Ivm een sollicitatiegesprek daar een overnachting geboekt. De lounge is erg duits, lokaal-achtig ook het restaurant is zo. Wel lekker eten. Heerlijke grote kamer met grote badkamer. Hotel voldoet aan alle eisen, echter gezelligheid ontbreekt een beetje.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2011

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Munich Airport in Hallbergmoos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Munich Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.