Hotel Geiselstein

Hotel Geiselstein

Weer vandaag-3°-13°

We hebben een aantal aanbieders voor Geiselstein voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Geiselstein in het Nederlands

Oud en muf. Ligging prima

Passewaaij
13-7-2014

Wij hebben hier overnacht op doorreis naar Italie. Het hotel ligt prima, vlakbij Füssen en Neuschwanstein. Hotel is hopeloos ouderwets. Op de kamer hing een muffe stank. Overnachting was goedkoop, maar ik zou dit niet snel weer boeken.

Gereisd met partner in juni 2014

Leuk winstersportdorpje

Marie- Josee en Bert
15-8-2010

Klein familiehotel in prachtige omgeving. Door familie gerund met de Duitse gemütlichkeit. Veel rust en natuur in de omgeving. Eten was voor Duitse begrippen sober.

Gereisd met partner in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Geiselstein in Halblech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Geiselstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.