Vakantiehuis

4 reviews over Vakantiehuis In der Waldperle in het Nederlands

Topper!

Waenink
7-8-2013

Het is een klein park van tien huizen in het bos aan de rand van Habischried. Van de tien huizen zijn er acht geschakeld (de 7-persoons huizen) en twee vrijstaand (de 8-persoons huizen). De huizen zijn echter zo geschakeld dat je nauwelijks last hebt van je buren. We hebben elke avond heerlijk rustig buiten gezeten.

Op internet waren maar weinig foto’s van het huis te zien, waardoor je niet echt een goede indruk had van hoe het er uit zou zien. Toen we aankwamen, bleek dat het huis heel groot, nieuw en erg mooi was en bovendien van alle gemakken voorzien. Er was bijvoorbeeld een wasmachine, droger, magnetron, oven, wifi, twee badkamers, drie hele ruime slaapkamers met comfortabele bedden, een ruime woonkamer en dikke muren waardoor het goed geïsoleerd was. Alles was nieuw, dus kortom een super huis voor een lage prijs. De mevrouw van de receptie was bijzonder vriendelijk. Je kon bij haar broodjes bestellen die door de lokale bakker ’s ochtends vroeg voor je deur werden neergezet. Top!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

een topper en een aanrader

fam de jong
12-6-2011

dit is echt een topper voor de derde keer in der waldperle geweest mooi huis en omgeving wonderbaarlijk mooi hier kom ik vaker terug dit word mijn tweede thuis een aanrader echt een topper fam de jong st willebrord nederland

Gereisd met partner in juli 2010
2006

We hebben zomervakantie gevierd In der Waldperle. Het is met de auto nog geen 5 minuten naar de skipiste. Schitterend uitzicht op de skipiste.

Mooie rodelbahn voor de kinderen en evt. afdalingen per mountainbike. Je gaat dan eerst met je mountainbike de "GeiSSkopf" op.

Het huisje wat we hadden(vrijst. 8 pers)zag er keurig verzorgd uit, van alle luxe voorzien. Openhaardhout kun je er kopen, want we hadden juist een koude week in de zomer te pakken afgelopen zomer. Schitterende omgeving.

Gereisd anders in december 2006

We hadden een vrijstaand 8 persoons huis

J. Nijboer
20-8-2006

We hadden een vrijstaand 8 persoons huis. Goed onderhouden. Achter het huis is een grote tuin, waar een tafeltennis tafel staat en de kinderen kunnen voetballen. Achter het huisje van de receptie staat nog een klein speeltuintje. Omgeving is schitterend, uitzicht heb je op de Geisskopf (1046 m hoog). De afstand tot de skilift is ongeveer 500 m. Er is een rodelbahn en verschillende parcoursen voor mountainbikers. Al met al zeer goed bevallen. (Alleen zitten op zaterdagmiddag als je aankomt de winkels in Bischoffsmais dicht, dan moet je naar Regen om boodschappen te doen.)

Gereisd anders in augustus 2006

Vakantiehuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis In der Waldperle in Habischried, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis In der Waldperle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.