Hotel Wiesbacher

Hotel Wiesbacher

Weer vandaag22°

We hebben een aantal aanbieders voor Wiesbacher voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Wiesbacher in het Nederlands

Het personeel van hotel Wiesbacher heeft een goede indruk achtergelaten. Ze zijn bijzonder vriendelijk en staan klaar om je vragen te beantwoorden. Verder is het een rustig hotel met weinig geluidsoverlast (alleen vanaf de straat veel geluiden). De kamer + badkamer zien er netjes uit, worden goed schoongemaakt. Toppunten zijn het wireless internet en het (nieuwe) moderne zwembad. Het enige minpunt van dit hotel is dat er sinds 1 augustus 2010 's avonds geen warm eten meer geserveerd wordt. Dit was niet bij ons bekend. Daar staat wel tegenover dat ze advies gaven voor leuke eettentjes in de buurt.

Gereisd met partner in augustus 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• AdresWaldluststrasse 25 85540(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wiesbacher in Haar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wiesbacher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.