Sorteren

Reviews over Haar

Prima hotel voor de prijs

Bea
    10-12-2016

Goede ligging, prima ontbijt

Rustig hotel met zeer vriendelijk personeel!

Lisa
    5-8-2010

Het personeel van hotel Wiesbacher heeft een goede indruk achtergelaten. Ze zijn bijzonder vriendelijk en staan klaar om je vragen te beantwoorden. Verder is het een rustig hotel met weinig geluidsoverlast (alleen vanaf de straat veel geluiden). De kamer + badkamer zien er netjes uit, worden goed schoongemaakt. Toppunten zijn het wireless internet en het (nieuwe) moderne zwembad.

Het enige minpunt van dit hotel is dat er sinds 1 augustus 2010 's avonds geen warm eten meer geserveerd wordt. Dit was niet bij ons bekend. Daar staat wel tegenover dat ze advies gaven voor leuke eettentjes in de buurt.