Hotel Allgauer Berghof

Met jonge kinderen

Super verblijf!

Jens
19-10-2011

Dit hotel is zeker een aanrader voor families. De kamers zijn prima en het hotel is echt zeker de moeite waard. Het is zogezegd een kikker hotel en dat zie je aan alles terug (kikkermuseum in het hotel) posters etc. Het eten is echt heerlijk en je verblijft midden op de piste.

Geen topper

Lehaen Bernard
26-5-2009

We hebben al veel betere familotels van dit concept bezocht. Aan de receptie zijn ze vriendelijk, maar de bediening in het restaurant is maar povertjes.

Kinderanimatie is redelijk. Buffet eten met weinig karakter. Prachtig terras buiten om te ontbijten. leuke omgeving, mooie streek.

Uitstekend kinderhotel

Corina Könst
9-1-2009

Dit hotel ligt geweldig, direct aan de skipiste op 1200 m hoogte. Skigebied is klein, maar voor elk wat wils. Voor gezinnen met kids, die nog niet echt veel kilometers maken ideaal. Skischool en skihuur direct in het hotel, superhandig. Groot zonneterras aan de piste, zwembad, wellness, kinderspeelkamer en opvang en animatie ook voor babies!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allgauer Berghof in Gunzesried, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allgauer Berghof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.