Hotel Adlerbräu

9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Adlerbräu voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Adlerbräu in het Nederlands

Zakelijk

Mooi hotel met gunstige ligging.

Pietr
1-10-2012

Zeer mooi hotel midden in het centrum van Gunzenhausen.

Ruime kamers en vriendelijke bediening.

Goede parkeergelegenheid achter het hotel.

Zeer gastvrij gezellig hotelletje, ik was hier zakelijk, en ben voor ± 40,- blijven slapen en 1x avondeten en 1x ontbijt. prima prijs/kwaliteit verhouding, de kamer was in een bijgebouw, erg netjes en modern en meer dan groot genoeg.

Volgende week moet ik weer naar een klant in de buurt van Erbach, dan ga ik hier weer slapen en eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adlerbräu in Gunzenhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adlerbräu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.