Pension Zum 8-Mädchenhaus

4 reviews over Pension Zum 8-Mädchenhaus in het Nederlands

We gaan terug

jessica
1-12-2014

Bij Doris voelden we ons direct thuis. Het pension is de ideale uitgangsbasis om een bezoekje aan legoland te doen. Van de vrouw des huizes kregen we nog een kortingsbon bovenop. Zeer leuke sfeer. Eind december gaan we terug.

Dankje Doris

Huib
24-9-2014

Zowel op de heen- als de terugreis naar Hongarije weer 2 nachten door gebracht in deze B&B. Ook nu namen we weer met de tranen in onze ogen afscheid van Doris. Zelden zo'n hartelijke vrouw meegemaakt. Als je niet op luxe gesteld bent en een heerlijk rustpunt tijdens je reis naar je vakantiebestemming zoekt is dit the place to be.

Gastvrijheid met 6 sterren

Huib
30-8-2013

Op doorreis naar Italië dit pension aangedaan om na 7 uur sturen lekker uit te rusten. De gastvrijheid van de eigenaresse, Doris, geeft je het gevoel dat je gewoon familie bent en je voelt je helemaal thuis. Ben je op luxe gesteld dat moet je hier niet naartoe afreizen want de zeer nette en schone douche en het toilet bevinden zich op de gang en het meubilair is uit een ietwat oudere periode. Maar het bed lag prima en het drankje in de tuin, waar ook de familie gezellig zit, is zalig. Het ontbijt is een belevenis, alles is er en het eitje krijgt ineens een persoonlijk trekje, want de dag moet volgens Doris begonnen worden met een lach. Bij ons afscheid kregen we 3 hartelijke zoenen en we hebben al aangegeven dat we op de thuisreis weer komen. Zelden zo'n gastvrij pension meegemaakt.

uitstekende service

K.Marissen
21-8-2009

Zeer gastvriendelijk en uitstekend hotel als u op doorreis naar Italie bent

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Zum 8-Mädchenhaus in Günzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Zum 8-Mädchenhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.