Hotel Zettler Günzburg

Kleine hotelsWeer vandaag3°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Zettler Günzburg voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Zettler Günzburg in het Nederlands

Een adresje om terug te keren

Kathy,
8-10-2018

Het was een gezellig, proper hotel. Het eten was excellent. Het personeel was vriendelijk. Uitstekend ontbijt.

Hotel Zettler is een ideaal hotel voor een bezoek aan Legoland. Rustig gelegen met een grote tuin, waar de kinderen lekker kunnen spelen. Gratis sauna voor hotelgasten. Heel goed ontbijtbuffet en lekker dineren 's avonds. Gezellig buiten terras. Vijf minuten rijden van Legoland.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zettler Günzburg in Günzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zettler Günzburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.