Vakantiepark LEGOLAND® HolidayVillage

Duitsland, Beieren, Günzburg

6.8Voldoende

• 8.1Activiteiten
  • 6.8Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor LEGOLAND® HolidayVillage voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Kinderopvang
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

63 reviews over Vakantiepark LEGOLAND® HolidayVillage

• 2019
    9Nicole14-08-2019

Ronduit slechte organisatie

Legoland campingplek geboekt MET eigen caravan. Eenmaal het volledige bedrag betaald kwamen we van een koude kermis thuis. Bevestiging in de mail gaf aan dat we op een Stellplatz werden gedropt! Een ‘kampeerruimte’ voor campers, caravans niet toegestaan??? Zijn gelijk gaan mailen met Legoland. Krijgen doodleuk het antwoord dat wij dit hebben geboekt? Na wat heen en weer gemaild te hebben, geen excuses of iets, kregen we een voorstel om 09:59u dat we voor 12u moesten laten weten wat we nou wilden. Komen of niet komen? Uit coulance / bij uitzondering wilden ze een deel vt bedrag terugstorten. En dan? Geen Legoland...Uiteindelijk gedacht we zien wel waar we terechtkomen. Aangekomen op de Stellplatz werd ons vermoeden bevestigd. Er werd niet op ons gerekend oa door de caravan...Mailwisseling laten lezen. Eigenaresse heeft ons uiteindelijk allervriendelijkst ontvangen en een plek gecreëerd. Cijfers zijn voor haar! Legoland -10

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Math31-07-2019

Redelijk, wel prijzig

Leuke doorreis camping, prima onderkomens. Wij hadden een 4 persoons barrel, sanitair gebouw prima. In het park zelf valt het toch wat tegen qua Lego gehalte. Daarnaast jammer dat je kunt zien dat het park 20 jaar oud is (door o.a. weersomstandigheden verkleurde Lego). De bediening in met name de eetgelegenheden is niet heel erg enthousiast. Eten zelf is goed! Overall erg prijzig en zijn diversen activiteiten op het park niet kosteloos.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Pink25-10-2018

Heel erg leuk om 2 dagen rond te brengen!

3 overnachtingen inclusief 2 dagen legoland.

• 9Onderkomen
    • 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 3Freek Posthumous17-08-2018

Camping gemaakt door speelgoedafdelingo

Camping werd aangelegd door iemand uit de speelgoedafdeling. 4 wasbakken voor 300 campeerplekken: aanschuiven... Toilet? Aanschuiven. Douchen? Aanschuiven? De plekken zijn mini. Het personeel is wel vriendelijk. De restaurant zijn niet vegefriendly, maar voor de kinderen zijn de speeltuinen een feest.

• 2Onderkomen
    • 10Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Di28-02-2018

Leuk om heen te gaan als je in de buurt bent

De huisje waren prima te doen alleen niet erg groot. Maar je loopt toch de hele dag in legoland dus merk je het niet. Eigenlijk kom je er alleen om te slapen. Het eten in het restaurant is goed, maar elke dag veel van hetzelfde. Gelukkig wel warm

• 8Onderkomen
    • 8Activiteiten

• Oude reviews

9Jet02-09-2017

geweldig themapark kids tot 11 jaar..

Park is goed aangegeven vanaf de autobahn. Parkeren zo geregeld, met parkeerhulpen. Entree veel kassa s maar lange rijden: veel bezoekers. Blij dat we online kaarten hadden. Dan kun je meteen naar de poortjes: die opengaan dmv scanen barcode. Wij hadden alles geprint, weet neit zeker of het vanaf telefoon te scannen is. Eenmaal binnen, duidelijk plattegrond. Veel verschillende themas en dus verschillende vleugels/delen te kiezen. Bij attrakties wordt de wachttijd aangegeven, maar we twijfelen of die wel op de minuut nauwkeurig is ;) Over het algemeen is het een net park. Aan alle details is gedacht. Vaak toiletten op de route. En deze zijn ook altijd schoon, wat in NL vaak een puinhoop is na paar uur. Ook verschillende eetgelegenheden van snelle hap naar restaurant met bediening. Prijzen normaal en niet extreem hoog. maar niet overal kun je pinnen, dus neem wat mee of vind de pinautomaat net na de binnenkomst poorten. Tip: koop online je entree en parkeerkaart. Zoek goed via Legoland site wat je wilt. Wij waren met 3 overnachtingen op dichtbij gelegen camping, goedkoper uit dat losse entree en camping boeken.

Tip 2: heb je meer geld te besteden en hou je van attrakties overweeg dan een fast pass er zijn 3 versch. 1 geeft wachttijden aan. 2 kun je reserveren en krijg je bericht wanneer je aan de beurt bent. Met de duurste kun je zo doorlopen en ben je altijd eerst volgende in de rij. Park geschikt tot leeftijd van ongeveer 10/12 jaar..

Oh ja veel plezier!

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

• 7Fruitella24-08-2017

2 zijdige ervaringeb

Park prima.. alleen heb ik veel.moeite met die voorkeursrijen.. maar wie breed heeft... kan het breed laten hangen. Vakantiepark zijn de huisjes gewoon hotelkamers. Ontbijt is luxe aanbod is enorm. Ook allergenenlijsten helemaal.tip.top. misschien een tip voor.legolamd om deijst te kopieren en met ouders te delen. Voel mij enorm opgelaten met een lange rij achtermij en een slecht engels sprekend persoon die mij helpt. Verder kwa dit niks op aan te merken.

Wat jammer is... isdaf er geen parkregels zijn. Bv na 10 uur niet meer gebruik maken van de fietsjes. Kapote glazem of lege flesjes die kapot op de grond liggen.. zeer gevaarlink met vrijwel.alleen kinderen!

Tevens mag er meer toezicht.honden zijn niet toegestaan.. yes.. en tot onze grote verbazinf komt er naast ons een hond uit het huisje lopen. Vandaar datde.housekeeping daar niet welkom is. Verder is het wel oke. Dit zijn wel de dingen die osn toch wel.tegen allen. Het kost genoeg..

• 7Onderkomen
    • 6Activiteiten

• 7Sandra10-08-2017

Camping legoland alleen handig voor legoland

De camping is er puur bij, er zijn er paar kleine speeltuintjes en de wcgebouwen zijn redelijk. Wel kun je gratis je kleding wassen. Het feriendorf met de huisjes is wel erg mooi met veel speeltuinen en leuk aangekleed. Hier kun je vanaf de camping zo oplopen en van de faciliteiten gebruik maken. Ook kun je via het feriendorf binnen tien minuten naar legoland lopen. De camping is handig dat is alles. Plekjes zin heel nat als het hard regent en vooral heel modderig.

• 2Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Agaath07-08-2017

Doorgangscamping naast Legoland

Bij de receptie kregen we een toegangskaartje voor de camping. We mochten zelf een plaatsje uitzoeken. De plaatsjes waren klein, er was weinig begroeiing, veel stenen. Bij onze vouwwagen kon de luifel er niet aan vanwege de ondiepe plaatsjes. De camping ligt op loopafstand van Legoland, je komt binnen bij de achteruitgang. Het is mogelijk om gedurende de dag Legoland in- en uit te lopen. Op de camping zelf is ook een Lego-shop. Het sanitair is geheel in Legosfeer en wordt goed schoongehouden. Op de dag van vertrek kun je gratis parkeren op het grote parkeerterrein. Er staan vooral veel mensen die maar 1 of 2 nachten blijven, en veel campers.

• 6Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Wendy Blanckaert24-02-2017

Heel erg leuk in alle opzichten !

Een heel leuk en mooi park waar je de mooiste creaties in lego gemaakt kunt bewonderen en daar prachtige (gezins)foto's bij kunt maken. Prachtige accomodaties om te verblijven/slapen. Alles in lego stijl, de wanden, de lampjes en zelfs het douchegordijntje, prachtig om te zien ! Bij je huisje heb je ook iedere keer een mini-speeltuin. Op het park zijn hele goeie restaurants waar je heerlijk kunt eten. Dit park, de accomodaties en zijn restaurants heeft echt indruk op ons gemaakt. Werkelijk top in alle opzichten ! De foto's spreken boekdelen...

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2015

7 tips over Vakantiepark LEGOLAND® HolidayVillage

• Esmeej, 14-04-2014

Het liefst een dag van tevoren maar anders een paar uur van tevoren reserveren bij het restaurant waar je wilt eten. Kan zijn dat er anders geen plek meer is en er is geen supermarkt in de buurt...

• Heidi, 12-06-2012

Bij het inchecken koop je een dagkaart, zodat je door de speciale achteringang Legoland in kunt gaan. Deze dagkaart wordt in mindering gebracht op de aankoopprijs van een jaarkaart. En die jaarkaart heb je er al heel snel uit. Zelfs bij 2 dagen Legoland is het al gunstig. Bovendien kun je ook nog met de jaarkaart naar Legoland in Denemarken.

• sebastiaan_hand, 19-03-2013

heerlijk gegeten in het mooie centrum van Gunzbrug bij de griek,. er zit er maar een, en die zit in de hoofdstraat.

5 vragen over Vakantiepark LEGOLAND® HolidayVillage

• Dominique, 21-05-2017

handdoeken en bedlinnen

zijn er handdoeken en bedlinnen voorzien in kamers ?

• nbvd, 01-07-2014

WK voetbal

Hallo, weet iemand of je ergens op het park de wedstrijden van het WK kunt zien? Misschien wat voorbarig, maar als ze zo doorgaan... Ik hoop dat iemand het weet !

• Van Rhijn, 28-04-2012

honden

Zijn honden toegelaten in het park en bungalows??

Vakantiepark LEGOLAND® HolidayVillage info

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service)

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats