Vakantiepark LEGOLAND® HolidayVillage

Vakantiepark LEGOLAND® HolidayVillage
7,8

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen7,8

We hebben een aantal aanbieders voor LEGOLAND® HolidayVillage voor je op een rij gezet:

60 reviews over Vakantiepark LEGOLAND® HolidayVillage in het Nederlands

Camping gemaakt door speelgoedafdelingo

Freek Posthumous
17-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen2

Camping werd aangelegd door iemand uit de speelgoedafdeling. 4 wasbakken voor 300 campeerplekken: aanschuiven... Toilet? Aanschuiven. Douchen? Aanschuiven? De plekken zijn mini. Het personeel is wel vriendelijk. De restaurant zijn niet vegefriendly, maar voor de kinderen zijn de speeltuinen een feest.

• Activiteiten8
  • Onderkomen8

De huisje waren prima te doen alleen niet erg groot. Maar je loopt toch de hele dag in legoland dus merk je het niet. Eigenlijk kom je er alleen om te slapen. Het eten in het restaurant is goed, maar elke dag veel van hetzelfde. Gelukkig wel warm

geweldig themapark kids tot 11 jaar..

Jet
2-9-2017
  • Activiteiten9

Park is goed aangegeven vanaf de autobahn. Parkeren zo geregeld, met parkeerhulpen. Entree veel kassa s maar lange rijden: veel bezoekers. Blij dat we online kaarten hadden. Dan kun je meteen naar de poortjes: die opengaan dmv scanen barcode. Wij hadden alles geprint, weet neit zeker of het vanaf telefoon te scannen is. Eenmaal binnen, duidelijk plattegrond. Veel verschillende themas en dus verschillende vleugels/delen te kiezen. Bij attrakties wordt de wachttijd aangegeven, maar we twijfelen of die wel op de minuut nauwkeurig is ;)

Over het algemeen is het een net park. Aan alle details is gedacht. Vaak toiletten op de route. En deze zijn ook altijd schoon, wat in NL vaak een puinhoop is na paar uur. Ook verschillende eetgelegenheden van snelle hap naar restaurant met bediening. Prijzen normaal en niet extreem hoog. maar niet overal kun je pinnen, dus neem wat mee of vind de pinautomaat net na de binnenkomst poorten.

Tip: koop online je entree en parkeerkaart. Zoek goed via Legoland site wat je wilt. Wij waren met 3 overnachtingen op dichtbij gelegen camping, goedkoper uit dat losse entree en camping boeken.

Tip 2: heb je meer geld te besteden en hou je van attrakties overweeg dan een fast pass er zijn 3 versch. 1 geeft wachttijden aan. 2 kun je reserveren en krijg je bericht wanneer je aan de beurt bent. Met de duurste kun je zo doorlopen en ben je altijd eerst volgende in de rij.

Park geschikt tot leeftijd van ongeveer 10/12 jaar..

Oh ja veel plezier!

2 zijdige ervaringeb

Fruitella
24-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Park prima.. alleen heb ik veel.moeite met die voorkeursrijen.. maar wie breed heeft... kan het breed laten hangen.

Vakantiepark zijn de huisjes gewoon hotelkamers. Ontbijt is luxe aanbod is enorm. Ook allergenenlijsten helemaal.tip.top. misschien een tip voor.legolamd om deijst te kopieren en met ouders te delen. Voel mij enorm opgelaten met een lange rij achtermij en een slecht engels sprekend persoon die mij helpt.

Verder kwa dit niks op aan te merken.

Wat jammer is... isdaf er geen parkregels zijn. Bv na 10 uur niet meer gebruik maken van de fietsjes. Kapote glazem of lege flesjes die kapot op de grond liggen.. zeer gevaarlink met vrijwel.alleen kinderen!

Tevens mag er meer toezicht.honden zijn niet toegestaan.. yes.. en tot onze grote verbazinf komt er naast ons een hond uit het huisje lopen. Vandaar datde.housekeeping daar niet welkom is.

Verder is het wel oke. Dit zijn wel de dingen die osn toch wel.tegen allen. Het kost genoeg..

• Activiteiten2

De camping is er puur bij, er zijn er paar kleine speeltuintjes en de wcgebouwen zijn redelijk. Wel kun je gratis je kleding wassen. Het feriendorf met de huisjes is wel erg mooi met veel speeltuinen en leuk aangekleed. Hier kun je vanaf de camping zo oplopen en van de faciliteiten gebruik maken. Ook kun je via het feriendorf binnen tien minuten naar legoland lopen. De camping is handig dat is alles. Plekjes zin heel nat als het hard regent en vooral heel modderig.

Doorgangscamping naast Legoland

Agaath
7-8-2017
  • Onderkomen6

Bij de receptie kregen we een toegangskaartje voor de camping. We mochten zelf een plaatsje uitzoeken. De plaatsjes waren klein, er was weinig begroeiing, veel stenen. Bij onze vouwwagen kon de luifel er niet aan vanwege de ondiepe plaatsjes.

De camping ligt op loopafstand van Legoland, je komt binnen bij de achteruitgang. Het is mogelijk om gedurende de dag Legoland in- en uit te lopen.

Op de camping zelf is ook een Lego-shop. Het sanitair is geheel in Legosfeer en wordt goed schoongehouden. Op de dag van vertrek kun je gratis parkeren op het grote parkeerterrein.

Er staan vooral veel mensen die maar 1 of 2 nachten blijven, en veel campers.

Heel erg leuk in alle opzichten !

Wendy Blanckaert
24-2-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Een heel leuk en mooi park waar je de mooiste creaties in lego gemaakt kunt bewonderen en daar prachtige (gezins)foto's bij kunt maken. Prachtige accomodaties om te verblijven/slapen. Alles in lego stijl, de wanden, de lampjes en zelfs het douchegordijntje, prachtig om te zien ! Bij je huisje heb je ook iedere keer een mini-speeltuin. Op het park zijn hele goeie restaurants waar je heerlijk kunt eten. Dit park, de accomodaties en zijn restaurants heeft echt indruk op ons gemaakt. Werkelijk top in alle opzichten ! De foto's spreken boekdelen...

Fantastisch weekend

Lammens
13-11-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Met ons 2 oudste kinderen naar Legoland. Super gewoon. Komen zeker nog eens terug als de jongste wat ouder is.

P. Sillessen
30-8-2016
  • Onderkomen10

Wij zijn hier met onze 2 zoontjes (2-6jaar) geweest in een thema huisje. Dit is al een hele beleving voor ouder en kind. Wat ons opviel was dat alles rondom het park netjes en schoon is. Het personeel erg vriendelijk. De prijzen van lego zijn niet hoger dan in Nederland wat eerder wel geschreven is.

Het ontbijt was heel gevarieerd. Het eten op het park vonden wij meevallen qua prijzen in vergelijking bij andere pretparken.

Kortom een leuke ervaring om heen te gaan.

We hebben echt genoten!

Ilse
24-7-2016
  • Onderkomen9

Hele mooie kamers niet heel groot maar je hebt alles wat je nodig hebt. Ik raad wel aan om voldoende drinken mee te nemen. Een flesje van een halve liter kost er 3,10 euro. Verder is het er super mooi. Rustig gelegen en op wandelafstand van legoland. Onze jongens hebben heel hard genoten. Er is heel lekker eten en je kan er uitgebreid ontbijten.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark LEGOLAND® HolidayVillage in Günzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark LEGOLAND® HolidayVillage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark LEGOLAND® HolidayVillage scoort een 7.76 uit 10 op basis van 60 reviews.