Hotel Euro Günzburg

Laatste review

Wij hebben in het Eurohotel Günzburg overnacht tijdens onze wintersportvakantie.

Een prima hotel met een zeer goede ligging aan de snelweg, doch geen geluidsoverlast van deze snelweg. Tegenover het hotel ligt een groot benzinestation, waar je de auto kunt voltanken voor vertrek naar verdere bestemming. Wij hebben in het stadje 's avonds heerlijk gegeten bij een Italiaans Restaurant. Je kunt je auto dan in de parkeergarage in het stadje zetten die 24-uur per dag open is. Kortom: een prima hotel voor een kort verblijf!

5 reviews over Hotel Euro Günzburg in het Nederlands

Prima hotel om te overnachten!

Floortje
9-1-2011

TOP!!

Pris
4-11-2009

Wij waren op doorreis en hier geslapen en de volgende dag naar LegoLand geweest.

Super schoon hotel!! Echt TOP!! Het zag er als nieuw uit allemaal. Vriendelijke mensen bij de receptie

Ontbijt in buffetform en lekker. Op slechts een paar minuten rijden van Legoland.

Echt een aanrader voor niet teveel geld!

Prima uitwijk voor paar nachten

Ralph
20-7-2009

Ligt in deelgemeente buiten Gunzburg. Makkelijk aan te rijden vanaf rijksweg. Prima onderweghotel op reis naar zuiden voor paar nachten. Mooie ruime schone kamer met goede badkamer. Basic hotel, beperkte faciliteiten, fris en netjes verzorgt. Lekker ontbijt in lichte serre en vriendelijk personeel. Direct t.o. hotel nieuwe Gasthof met ruime lekkere kaart tegen goede prijs met bowling. Gunzburg mooi stadje om in 1 dag te zien, brede winkelstraat met vele terrasjes. Groene omgeving.

2008

Wij waren op doorreis naar Oostenrijk toe en ook overnacht tijdens de terugreis. Dit was onze stop en het is een heel goed hotel. Je kan er lekker naar bed en heerlijk douchen. S'Ochtends een prima ontbijt. Alles wat je nodig hebt om de volgende dag weer uitgerust verder te rijden. Bediening is alleen de receptionist. Prima jongen.Hotel is schoon en netjes.

2007

Hotel ligt op perfecte lokatie voor een bezoek aan Legoland. Echter het hotel is te vergelijken met een budget hotel.

Familiekamers kent het hotel niet, is een tweepersoonskamer met 4 bedden, waardoor er geen ruimte meer is om te lopen.

Zeer slechte bedden.

Handdoeken voor 2 personen ipv 4 (terwijl je een familiekamer boekt). Bij vraag om extra, krijg je ze wel.

Hotel is niet bij het ontbijt niet berekent op de hoeveelheid mensen die gelijktijdig komen eten omdat zij vroeg naar Legoland willen. Er zijn geen tafels genoeg en je moet dan in de hal wachten op een lege tafel.

Bij het ontbijt rent het personeel zich rot, echt geen vakantiegevoel.

Met 1 waterkoker moet je in de rij staan voor heet theewater, erg amateuristisch.

We hebben een aantal aanbieders voor Euro Günzburg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Euro Günzburg in Günzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Euro Günzburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.