Hotel Schuster

46 reviews over Hotel Schuster in het Nederlands

Nooit naar toe gaan !

André Vink
21-6-2018

Somber, vies, tevens onvriendelijk personeel. Schnitzel(tje) was aangebrand...men is totaal ongevoelig voor kritiek. Receptie veelal onbemand. Ontbijt minimaal...bij vraag om aanvulling wordt verbaasd en zéér traag gereageerd. Mijn advies : niet naar toe gaan !!!

Nooit meer

Luna
31-12-2017

Wat n drama, kansloos, goor! Zo vreselijk heb ik t nog nooit meegemaakt! Pis en poepvlekken in de matrassen! Overal kriebel, klagen kan niet, dan is mevrouw boos! Ga er niet heen!!!!

Wij hadden een 4 bettzimmer geboekt. Het bleek een doppelzimmer met twee slaapbankjes. Prima voor een of 2 nachten, maar erg weinig ruimte. Aardige eigenaresse. We kregen bij aankomst direct drie sleutels en mochten zelf onze kamer kiezen. We kozen de "modernste" (gerenoveerd) de andere "4 bettzimmer" hadden 2 gestapelde matrassen op de grond als extra bedden, waren oubollig en het rook er muf. Onze kamer was schoon, had een modernere uitstraling en had goede verlichting, een flatscreen tv en een koelkastje ( erg handig om de spullen uit je koelbox te koelen) en een goede douche. Er ontbrak een douchehanddoek, die werd bij navraag direct gebracht met een verontschuldiging. De rest van het hotel is oubollig, donker en spaarzaam verlicht. Een van de lakens en een handdoek vertoonden wat rafels en waren aan vervanging toe.

Prima ontbijt; broodjes, brood, roggebrood (verpakt), crackers (verpakt), vleeswaren, kaas, diverse jams, koffie, thee, yoghurt en melk met diverse ontbijtgranen. Op verzoek maakte de eigenaresse een gekookt eitje of een glaasje sap en ze kwam vragen of we nog extra broodjes wilden. Er lagen in eerste instantie 5 broodjes voor 4 personen in het mandje op tafel. De negatieve reviews over het ontbijt kan ik niet delen. Als er iets niet was kon je er om vragen en werd het gebracht.

De ligging van het hotel is perfect. Vlak bij de snelweg, maar zonder het geluid daarvan, op een leuk stadsplein, gezellige restaurantjes en een ijssalon. Gratis parkeren achter het hotel. Ideaal voor doorreis, je bent binnen 5 minuten weer op de snelweg

Nooit meer.

de wit
7-7-2017

Een kamer superieur geboekt, was netjes maar verlichting functioneerde niet goed. Echt vergane glorie. Eten besteld en de kaasburger was bedorven, zo ontzettend vies. Kreeg macroni met uien en kaas was niet smakelijk. Afrekenen kon alleen contant. Volgende ochtend ontbijt was zeer sober, nog geen gekookt ei erbij. Ook hier alleen kamer afrekenen kontant. Het lijkt erop dat het hotel tegen het failissement aanzit, een wijntje was erg duur wij komen er niet meer.

Nooit meer

Hanny
29-6-2017

Ze kunnen hier beter niet naar toe gaan want wat ze daar voor het eten serveren dat lijkt nergens op. Je kan er goed ziek van worden.

Hier valt nog veel te verbeteren

Andre
30-5-2017

Eten was op basis van halfpension. Diner was aan de schamele/sopbere kant. Ontbijt kende oude broodjes en jus en gekookt eitjes ontbraken. De WIFI werkte niet. Hotel ligt in een leuk stadje en is gedateerd; het wordt momenteel gefaseerd opgeknapt. Prijs voor een glas huiswijn (0,25 ltr) is met bijna 6 euro aan de hoge kant.

Oude reviews (archief)

Overnachting

Ans Bosma
23-9-2016

Wij hebben overnacht met een busreis in dit Hotel. Het is een beetje ouderwets ingericht, maar de kamer was goed en schoon. Wij hebben prima geslapen en een goede douche. Bij intbijt heerlijke verse briodjes en gastvrouw deed alle moeite om ons naar de zin te maken. Prima voor overnachting.

Nooit meer!

Herma
19-8-2016

Onze kamer was een veredelde kledingkast, met nog net 1 klein raampje. Kamertje in bijgebouw: "Gästehaus" Net ruimte voor 2 bedden en een tafeltje voor de tv. Bedden ontzettend slecht, ontbijt was redelijk.....geen ei of sapjes.persooneel onvriendelijk en traag, pinnen is niet mogelijk, was "toevallig" net een storing.Ontzettend donker en oud, bijna geen terras.Handdoeken zijn bijna net zo dun als theedoeken.

Dit hotel is gewoonweg je ergste nachtmerrie! Hier Was ik gewoon bang om te gaan slapen. Vlekken op het beddengoed van bloed en eten., Matrassen zo vies dat ik ze niet eens bij het grofvuil zou durven zetten wegens schaamte. Gaten in de verwassen, vlekkerige handdoeken. En ontbijt bij de ikea is 10x beter. Lagen verpakte roggenbroodjes van 8 maanden over de datum in het mandje. Bij inleveren sleutel aangegeven, gaat de eigenaresse demonstratief het pakje open maken, propt het in haar mond en praat ondertussen met de kruimels rondvliegend, dit kan je gewoon eten hoor, wilde nog op normale manier het gesprek aan gaan, totaal doof voor enige vorm van krietek en liep zo weg, nogmaals geroepen en negeerde ons volkomen, na een lange rit en zo behandeld te worden knapte er iets en moest het fooienvarkentje op de balie het helaas ontgelden. Dat dit hotel nog gasten heeft en nog open is zeg.

op doorreis naar Oosterijk

H.J.Schoonbrood
6-8-2016

oubollig hotel, rommelige bediening en de kamers zijn aan een opknap toe en het schoonmaken laat ook te wensen over

We hebben een aantal aanbieders voor Schuster voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schuster in Greding, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schuster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schuster scoort een 4.47 uit 10 op basis van 46 reviews.