Kleine hotelsWeer vandaag10°-2°

62 reviews over Camping Bauer Keller in het Nederlands

Nooit meer in hoogseizoen

Annie,
3-8-2018

Mooi plekje, maar mijn hemel wat een ellende hier!

Stroom uitgevallen in t restaurant, heel lang gewacht op het eten.

De plaatsen Stonden helemaal vol, slechts twee damesdouches met een rij van 10 wachtenden!

Tot 23:00 zelfs nog.

Bij de mannen idem.

Na een lange dag reizen ongewassen naar bed.

Onze mening? Veel te groot met veel te weinig faciliteit om te plassen, douchen etc.

Voor ons nooit weer helaas.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Goed geregeld

EsAr,
2-8-2018

Verwacht geen echte “camping” maar een echte doorreisplek. Je komt aan en wordt begeleid door heren die je achter andere gasten plaatsen. Auto Kun je gewoon aangekoppeld laten. Wij waren met 5 pers 16,50 kwijt, geen geld. Er zijn maar 2 douches per unit en dat vond ik raar met zoveel mensen maar geen wachttijd gehad . Schoon en nieuw sanitair. Er zit ook een restaurant waar je voor een aardige prijs kunt eten. Rustige nacht gehad en de volgende ochtend gewoon lekker optijd weg kunnen gaan. Het terrein ligt ook nog eens naast de snelweg waar wij geen last van hebben gehad!Mensen die een echte camping met eigen plek verwachten moeten gewoon doorrijden, dit is echt puur voor doorreis en wat mij betreft ideaal 👍

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer

Marian,
18-6-2018

Deze “camping” mag eigenlijk de naam “camping” niet dragen. Het is een hotel met een grote parkeerplaats waar je in rijen aangekoppeld kan overnachten.

Prima als je alleen even wilt slapen. Hapje eten kan in het restaurant.

Sanitair is mooi en modern. Helaas maar 2 heren en 2 dames douches. Te weinig voor zoveel gasten. Geen afwasgelegenheid. Slechts 1 spoelbak.

Gereisd met vrienden in juni 2018

nooit meer

Henk de Jong,
18-6-2018

het restaurant was redelijk, verder veel lawaai van autobaan en een vriendelijke ontvangst, maar deze vriendelijkheid slaat gauw om en blijkt deze vriendelijke mevrouw een werkelijke bits te zijn vooral tegen Nederlanders je kunt beter even doorrijden, wij gaan nooit weer hierheen

Gereisd met partner in juni 2018

Gewoon goed voor een overnachting

Hans,
25-1-2018

Door het grote vlakke terrein is het makkelijk de caravan te plaatsen. Je sluit gewoon aan op de voorganger. Het sanitair is mooi en goed. Wel 50 cent betalen voor een douche. Het restaurant verzorgd een lekkere maaltijd voor zeer redelijke prijzen. Een overnachting voor 2 personen met caravan en stroom voor € 15,00.

De ligging vinden wij perfect, direct langs de snelweg.

Gereisd met partner in januari 2018

Fam Holtrop

Holtrop,
12-11-2017

We komen hier al jaren ,in de winter in het hotel en in de zomer met de caravan voor een overnachting. Is super meteen aan de snelweg,en vriendelijk personeel,echt een aanrader,lekker en voordelig eten.

Gereisd met partner in februari 2017

wordt minder aantrekkelijk

Emilio,
21-9-2017

kom hier al jaren voor overnachting met caravan voor de heen en terugreis, maar wordt langzamerhand steeds duurder, nu 17 eu p/n voor een plaats/stroom en 2x douche,free wifi wat bij mij nog niet gewerkt heeft,

restaurant is variabel met kwaliteit, eten was op de terugreis een stuk beter,

deze prijzen vliegen ook omhoog, wienerschnitzel met pomfrites en salat was een menu, nu moet je de salade apart bestellen en betalen ,kom hier al 40 jaar, maar ga waarschijnlijk wat anders zoeken volgende keer.

Gereisd met partner in september 2017

Fijne overnachtingscamping

Suzanne,
1-9-2017

Afgelopen zomer hebben wij hier 1 overnachting gedaan. Voor een overnachtingsplekje is het een prima plek! Alle paden zijn van grind waar iedereen achter elkaar kan aansluiten voor een overnachtingsplekje. Sanitair is schoon en modern. Eten in het restaurant is erg lekker!

Het maakt niet uit hoe laat je weg wilt rijden, alle tijden zijn mogelijk. Ideaal om lekker door te reizen! Wij vinden dit een echte aanrader om een nachtje te overnachten. Iedereen die hier komt blijft 1 nachtje dus het is ook vroeg stil op de camping omdat iedereen op tijd naar bed gaat. Echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2017

Nooit meer!

Henk,
19-8-2017

Het is snel en makkelijk geld verdienen. Dit mag geen camping genoemd worden. Niemand blijft hier langer dan 1 nacht staan. Het is 1 grote parkeerplaats in een grindbak. Caravans moeten strak (1,5 meter tussenruimte) aangekoppeld achter elkaar geparkeerd worden. Je kunt nog geen stoel buiten zetten. 150 caravans, 2 douches (met muntjes) en 3 wc's! Restaurant eten was wel goed. Stop hier niet voor 19.00u, want je hebt er NIKS!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Het is een echte doorreiscamping; beetje veredelde parkeerplaats waar auto's met caravan aangekoppeld staan. 'S middags loopt de camping vol en rond 7uur 's ochtends loopt de camping leeg. Uitstekend eten in het restaurant, ook is greding een leuk dorpje met mooie terrassen waar je zo heenloopt. Perfect gelegen aan de snelweg, daardoor wel luidruchtig door het vele verkeer dat dag en nacht doorraast. Met caravan heb je daar weinig last van. Vriendelijk personeel. Leuke speeltuin en uitstekend sanitair.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

We hebben een aantal aanbieders voor Bauer Keller voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bauer Keller in Greding, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bauer Keller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.