Gasthof Kampenwand

9Fenomenaal

Duitsland, Beieren, Grassau (bij de Chiemsee)

9Fenomenaal

Gasthof Info

Meer gasthofinfo

1 review over Gasthof Kampenwand

• 9Peter10-04-2013

Jammer dat het zo ver is...

Het is een prachtig pension, met een heel familiale sfeer. Eigenlijk wilden we maar 1 nacht blijven (op de terugreis van Kroatië), maar we zijn er 3 dagen gebleven. Toen we aankwamen mochten we direct de fietsen in de garage van de eigenares zetten, dan moesten ze niet op de auto blijven. Het eten is er schitterend, de bazin kookt zelf en haar man is een jager. Dus vers wild gegarandeerd. Kwa zuiverheid en onderhoud is er echt niets op aan te merken.

1 tip over Gasthof Kampenwand

• Peter, 10-04-2013

Dicht bij de Chiemsee waar je heerlijk kan wandelen of fietsen. Je kan er ook op verschilende plaatsen een veerboot nemen naar een van de eilandjes. Vooral een bezoek aan het Kasteel 'Herrenchiemsee' is de moeite waard.

0 vragen over Gasthof Kampenwand

Gasthof info