Hotel Flair Hotel Berggasthof Adersberg

Kleine hotelsWeer vandaag18°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Flair Hotel Berggasthof Adersberg voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Flair Hotel Berggasthof Adersberg in het Nederlands

Leuk hotel

Saseri
22-9-2013

Wij hebben twee weken hp doorgebracht in hotel adersberg. Een niet al te brede bergweg met percentages tot 16 procent leid naar een leuk hotel op een mooie locatie. De kamer die wij hadden was mooi en schoon.

De kwaliteit van het eten aardig, maar was door de eenzijdigheid van het hp menu en terugkeren van gerechten, voor ons genoeg om de tweede week van hp af te zien. Voor een weekend zou hp prima zijn.

Het enthousiaste eigenaarsechtpaar probeert er echt iets moois van te maken. Daarom is het jammer dat enkele personeelsleden niet echt klantvriendelijk zijn. De eigenaren renoveren jaarlijks een gedeelte van het hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flair Hotel Berggasthof Adersberg in Grassau (bij de Chiemsee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flair Hotel Berggasthof Adersberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.