Hotel Flair Hotel Berggasthof Adersberg

Hotel Flair Hotel Berggasthof Adersberg

7Goed

Duitsland, Beieren, Grassau (bij de Chiemsee)

7Goed

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Flair Hotel Berggasthof Adersberg voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Flair Hotel Berggasthof Adersberg

• 7Saseri22-09-2013

Leuk hotel

Wij hebben twee weken hp doorgebracht in hotel adersberg. Een niet al te brede bergweg met percentages tot 16 procent leid naar een leuk hotel op een mooie locatie. De kamer die wij hadden was mooi en schoon.

De kwaliteit van het eten aardig, maar was door de eenzijdigheid van het hp menu en terugkeren van gerechten, voor ons genoeg om de tweede week van hp af te zien. Voor een weekend zou hp prima zijn.

Het enthousiaste eigenaarsechtpaar probeert er echt iets moois van te maken. Daarom is het jammer dat enkele personeelsleden niet echt klantvriendelijk zijn. De eigenaren renoveren jaarlijks een gedeelte van het hotel.

1 tip over Hotel Flair Hotel Berggasthof Adersberg

• Saseri, 22-09-2013

Bij mooi weer is het heerlijk liggen bij het strandbad in chieming. Daarnaast is een bezoek aan Berchtesgaden, Salzburg en de kampenwand de moeite waard.

0 vragen over Hotel Flair Hotel Berggasthof Adersberg

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd