Reviews over Grassau (bij de Chiemsee)

Leuk hotel

Saseri
    22-9-2013

Wij hebben twee weken hp doorgebracht in hotel adersberg. Een niet al te brede bergweg met percentages tot 16 procent leid naar een leuk hotel op een mooie locatie. De kamer die wij hadden was mooi en schoon.

De kwaliteit van het eten aardig, maar was door de eenzijdigheid van het hp menu en terugkeren van gerechten, voor ons genoeg om de tweede week van hp af te zien. Voor een weekend zou hp prima zijn.

Het enthousiaste eigenaarsechtpaar probeert er echt iets moois van te maken. Daarom is het jammer dat enkele personeelsleden niet echt klantvriendelijk zijn. De eigenaren renoveren jaarlijks een gedeelte van het hotel.

Jammer dat het zo ver is...

Peter
    10-4-2013

Het is een prachtig pension, met een heel familiale sfeer.

Eigenlijk wilden we maar 1 nacht blijven (op de terugreis van Kroatië), maar we zijn er 3 dagen gebleven.

Toen we aankwamen mochten we direct de fietsen in de garage van de eigenares zetten, dan moesten ze niet op de auto blijven.

Het eten is er schitterend, de bazin kookt zelf en haar man is een jager. Dus vers wild gegarandeerd.

Kwa zuiverheid en onderhoud is er echt niets op aan te merken.

Bei ai. nicht zu Überbieten

Waldi
    14-3-2010

Wir waren Januar für 2 Wochen da und waren mit allem sehr zufrieden.

Das Hotel wurde in der zeit Umgebaut,hat aber unseren Urlaub nicht gestört.

Was der Vorgänger schreibt ist uns unerklärlich. Der Service war sehr freundlich und auf Zack,die reinigung der Zimmer war sehr gut und an der Rezeption wurden wir sehr freundlich Empfangen.

Wir habe diesen Zettel auch gelesen und wir fanden es sehr gut, da das Personal auch vom Besitzter geschützt wurde.

Es ist ein gewagter Spruch aber man sieht es immer öffter. Nur derjenige der sich darüber Aufregt sollte mal darüber Nachdenken warum so was überhaupt Ausgehängt wird.

Wir können das gut geführte Hotel nur wärmstens weiterempfehlen.

Ein tolles Haus, wir haben uns einfach sehr wohl gefühlt

Gudrun und Stefan
    18-2-2008

Ein tolles Haus, wir haben uns einfach sehr wohl gefühlt. Unser Zimmer, der Service, die Freundlichkeit, alles vom Feinsten. Die Region ist wunderschön. Es gibt unendlich viel zu entdecken: Chiemsee mit zwei Inseln und Schloß, Salzburg, Reit im Winkl, Wilder Kaiser, Kampenwand, etc.

Grassau (bij de Chiemsee) scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews