Pension Jagermo

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

ruim appartement voor tussenstop

mar-ber73
17-1-2016

We hebben hier 1 overnachting gedaan op doorreis naar Italië.Door autopech kwamen wij 's nachts tegen 1.00 uur pas aan, dit was geen enkel probleem. We werden heel vriendelijk ontvangen en naar onze zeer riante kamer gebracht. We waren hier 1 nacht maar hadden best langer willen blijven qua accommodatie. In de ochtend uitgebreid ontbijtbuffet, helemaal top.

Goede ontvangst, zelfs toen wij om 21.30 uur aankwamen. Meelopen tot aan kamer. Zeer ruime kamer (5pers) en schoon. Douche ruime en schoon. Ontbuit ruim voldoende met héérlijke duitse broodjes!!

Mooi pension voor op doorreis!

jammetje
31-7-2010

Een nachtje verbleven in dit pension op doorreis naar Oostenrijk. Geboekt via touroperator. Aardige en behulpzame gastvrouw. Kamers ruim, mooi en degelijk en voorzien met alles wat je maar kunt wensen. Prijs/kwaliteit-verhouding is goed. Ook prima voor bezoek aan München. Bij het sportcomplex even verderop kun je lekker eten ook zijn er veel andere restaurantjes in de buurt. Gratis internet (alleen borg voor adapter). Gratis parkeren. Bereikbaarheid vlak bij de ring van München (A99) is ideaal, maar geen overlast van de weg. Gewoon een mooie plek buiten de hectiek van München.

We hebben een aantal aanbieders voor Jagermo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Jagermo in Grasbrunn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Jagermo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Jagermo scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.