Pension Säumerherberge

14 reviews over Pension Säumerherberge in het Nederlands

Pension Säumerherberge in Führholz

Anne en Joop Hermans
16-8-2012

wij waren hier in maart 2009.Via veiling had ik bonnen gewonnen, voor 300 euro waren wij hier 14 dagen, de afspraak was in Grainet, maar toen we er kwamen bleek de heer Pechtold ergens anders te zitten nl in Führholz, , 100 en 1 verontschuldigingen, de fruitschaal die bij aankomst op tafel zou staan was er ook niet, het zg, candle diner was ook idd een volle licht avond wat nergens op sloeg het eten ook niet, ook was hij slecht bereikbaar, 1 goed iets is er toch te vermelden, wij hadden de 1e kamer die voor 6 personen voor ons twee, we konden in 6 bedden gaan slapen ;-) maar al met al hebben we ons toch vermaakt, maar we lachen er nog vaak om. heb dit nu ook hier neer gezet omdat we de foto,s weer tegen kwamen en toen dacht ik eens kijken of het nog bestaat.....

Geen aanrader

henmkr
17-3-2011

Is niet echt een locatie waar je een vakantie door wilt brengen. Een fatsoenlijke stoel is niet aanwezig in je appartement. De kaart voor het diner is wel erg beperkt, evenals de uitvoering. Het Beierse avond diner is ronduit teleurstellend. De omgeving is prima, je kunt je best vermaken.

voor de tweede maal

Michel F
15-3-2011

Wij zijn in 2010 naar de Saümerherberge gereisd. Ook wij hadden de slechte commentaar gelezen. Met een bang hart zijn we toegekomen op deze locatie. Het is een andere vakantie formule dan we normaal gewoon zijn. Na een week zijn we tevreden naar huis gekeerd.

We gaan eind april 2011 terug. Zegt dit genoeg ?

Wij hebben alle dagen contact gehad met de zaakvoerder en met de kok. Zeer vriendelijke mensen die volgens ons deze negatieve commentaar niet verdienen.

Wij hadden een appartement. Alles was in een oude staat wat het gebouw wel sierde. Maar als er wat meer aandacht aan het gebouw zou worden besteed, dan zou hier een heel mooie accomodatie van gemaakt kunnen worden. De kamers waren niet geheel schoon. Dit had beter gemogen. De koelkast en de douche zouden beter afgewerkt mogen worden.

De beheerder is moeilijk bereikbaar. Bij aankomst was hij er in ieder geval wel.

In Fürholz is zelf niets te beleven, dus je bent afhankelijk van de omliggende plaatsen of steden. Je kunt van hieruit wel mooi rondtoeren met de motor, die we daar binnen mochten zetten.

Zijn je verwachtingen niet hoog en kun je jezelf goed redden met eten en drinken, dan is dit een redelijke accomodatie.

Misschien dat we er nog een keer terug gaan.

Hele fijne week gehad.

Fred
1-9-2010

Prachtige omgeving en appartement viel erg mee.

Vriendelijke gastheer.

Gezellig

biemans
23-6-2010

Een karakteristiek oud gebouw een echt boerenstee.Er zijn nog wat onderhoud werkzaamheden te doen maar dat heeft ons niet gestoord.Vriendelijke gast heer en prima kok genoeg en lekker eten.De omgeving is grandioos,je kunt er veel toeristische uitstapjes maken.HET WAS ER PRIMA!

WAS EEN GOEDE ACCOMODATIE

masterdiabolo
19-6-2010

De eigenaar deed heel goed zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken met bv een BBQ, ect goede tijd gehad, ik snap de slechte beoordelingen niet. ook andere gasten die daar verbleven waren heel tevreden

Mooi oud gebouw, maar slechte gastheer

A. van Hylckama Vlieg
25-5-2010

Ruime kamer, helaas geen balkon. Schimmel in de badkamer.

Gastheer was niet aanwezig voor het diner wat wél was geboekt maar op zijn verzoek op 1 bepaalde avond beschikbaar zou zijn. We zijn maar liefst 6 keer aan de deur geweest van "althammer" restaurant, die overigens de rest van de hele week dicht zat, door zieke kok. . Hierover hem niet meer aan kunnen spreken, aangezien hij er nooit was. Zou elke dag vanaf 17.00 aanwezig zijn. Konden hierdoor ook niet vervroegd uitchecken op de vooravond en hebben de sleutel niet afkunnen geven en in de gang in de kast gelegd.

Herberg wordt s'nachts ook niet afgesloten zodat iedereen er in kan.

Kortom zeer slechte onbetrouwbare "gastheer". Niet teveel van de kamer en badkamer verwachten en helemaal niks van de zogenaamde "gastheer", die bij aankomst zeer vriendelijk was, maar daarna zie je hem nooit meer.

Slechte gastheer

A,. van Hylckama Vlieg
24-5-2010

Mooi oud gebouw. Ruime kamer. Badkamer helaas geen bad, maar douche. Wel schimmel in de badkamer.

Hadden 1 maal een diner bij onze boeking op een bepaalde dag, 6 keer langs geweest die avond, maar was dicht en géén uitleg van gastheer gekregen die vervolgens ook de hele week NIET te bereiken was. Sleutel kon ook niet ingeleverd worden aangezien hij niet te bereiken was. Herberg wordt ook niet afgesloten zodat iedereen er gewoon in kan.

Deze tegenvaller heeft ons de duurste 'vakantie' van ons leven opgeleverd.

Wij zijn namelijk, na de al omschreven tegenvallers door andere beoordelers, direct weer naar huis gereden.

Voor de 'kat zijn viool', een reisje Utrecht/Zuid Duitsland/Utrecht ......: een dieptepunt in onze korte-vakantie-boekingen, en hopen het nóóit meer mee te maken.

Die 10 (tienen) die hier ook zijn gegeven: ONMOGELIJK, en zeker oneerlijk voor degene die nog zouden willen gaan!

NIET DOEN.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Säumerherberge in Grainet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Säumerherberge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.