Reviews over Grainet

voor de tweede maal

Michel F,
    15-3-2011

Wij zijn in 2010 naar de Saümerherberge gereisd. Ook wij hadden de slechte commentaar gelezen. Met een bang hart zijn we toegekomen op deze locatie. Het is een andere vakantie formule dan we normaal gewoon zijn. Na een week zijn we tevreden naar huis gekeerd.

We gaan eind april 2011 terug. Zegt dit genoeg ?

Wij hebben alle dagen contact gehad met de zaakvoerder en met de kok. Zeer vriendelijke mensen die volgens ons deze negatieve commentaar niet verdienen.

Hele fijne week gehad.

Fred,
    1-9-2010

Prachtige omgeving en appartement viel erg mee.

Vriendelijke gastheer.

Gezellig

biemans,
    23-6-2010

Een karakteristiek oud gebouw een echt boerenstee.Er zijn nog wat onderhoud werkzaamheden te doen maar dat heeft ons niet gestoord.Vriendelijke gast heer en prima kok genoeg en lekker eten.De omgeving is grandioos,je kunt er veel toeristische uitstapjes maken.HET WAS ER PRIMA!

WAS EEN GOEDE ACCOMODATIE

masterdiabolo,
    19-6-2010

De eigenaar deed heel goed zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken met bv een BBQ, ect goede tijd gehad, ik snap de slechte beoordelingen niet. ook andere gasten die daar verbleven waren heel tevreden

Heerlijke pleisterplaats

Diana Hooyberghs,
    1-9-2009

1 Week een heerlijk verlof gehad. Top! Vriendelijke gastheer, ruime kamer, gratis parking. Een topper!

Grainet scoort een 5 uit 10, op basis van 2 reviews