Vakantiehuis Gästehaus Marianne

Vakantiehuis Gästehaus Marianne

Vakantiehuis
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Gästehaus Marianne voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Gästehaus Marianne in het Nederlands

prima plek

san
31-12-2013

prima plek om te verblijven . we zaten in het bovenste appartement waar we eerst uitleg kregen over de regels. ziet er uit zoals op de foto's op de web site, nieuwe keuken, badkamer. een slaapkamer heeft geen deur maar een gordijn dat is het enige minpunt. vanuit hier prima om uitstapjes te doen. we waren hier in december dus wintersport.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2013

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gästehaus Marianne in Grainau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gästehaus Marianne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.