Appartement Bartlechner Ferienwohnungen

Appartement
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Bartlechner Ferienwohnungen voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Bartlechner Ferienwohnungen in het Nederlands

Geweldige accommodatie

Karin
31-7-2016

Prachtige ferienwohnung... Mooie omgeving. Vriendelijke gastvrijheid...

De woning is mooi ingericht met alles aanwezig...

Altijd geweldige prijs-kwaliteit verhouding!

Susanne Wiersma
1-9-2010

Christine en Barbara Bartlechner doen er, samen met hun team, alles aan om de gast het naar de zin te maken. De appartementen zijn met veel liefde ingericht en van alle gemakken voorzien.

Heel veel aandacht gaat naar de natuur: in letterlijke zin door zelf actief mee de natuur in te gaan (wandelen, skiën, bergtouren, mountainbiken, enz.) en door allerlei kruidenkennis en gebruik van heerlijke geuren enzovoorts. Ook gezamenlijk naar dorpsfeesten, ski-schansspringen kijken tot kinderfeesten: Bartlechner helpt je overal mee en gaat, al het even kan, gezellig met je mee!

Wij zijn al vele jaren klant bij de Bartlechners en zijn inmiddels goede vrienden geworden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bartlechner Ferienwohnungen in Grainau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bartlechner Ferienwohnungen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bartlechner Ferienwohnungen scoort een 9.83 uit 10 op basis van 2 reviews.