Hotel Würmtaler Gästehaus

HotelKleine hotelsWeer vandaag25°11°
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Würmtaler Gästehaus voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Würmtaler Gästehaus in het Nederlands

Fatsoenlijk hotel.

., 25-1-2014

Fatsoenlijk hotel. Alles is schoon en netjes. Prima voor een nacht. We zouden daar weer verblijven.

Waren hier tijdens een familiefeest in de buurt, al met al goed. Het ontbijt was niets bijzonders, de koffie was slecht. De ligging is erg rustig, maar het hotel is luid. Als je gaat moet je ergens anders eten, wat voor ons niet mogelijk was omdat mijn ouders erg oud zijn en 's avonds niet meer weg wilden. Had te zoute aardappelen en taaie Wiener Schnitzel. We waren een paar jaar geleden in een hotel in Planegg dat met een lagere prijs een betere kwaliteit aanbood, zowel in grootte en inrichting van kamers en badkamer als ontbijtbuffet, daarom beveel ik dit hotel ondanks de redelijke kwaliteit niet verder aan.

In Gräfelfing, aan de westelijke stadsrand van München gelegen is dit hotel zeer aan te bevelen voor reizigers met plannen in het westen van München. Bus naar de metro stopt praktisch voor de deur, parkeerplaatsen zijn voldoende aanwezig. Echt rustige omgeving, met mogelijkheden voor joggen of voor lange wandelingen. Het ontbijt is goed en lekker, helaas moest een medewerkster het buffet en bediening doen, zodat er of koffie was of de gerechten bijgevuld werden. De (eenpersoons-) kamers zijn klein, maar volledig uitgerust - met uitzondering van airconditioning. De badkamer is klein, maar netjes. In totaal heeft het 'Würmtaler' op mij een zeer echt harmonische indruk gemaakt, jammer was alleen de weigering van het betalen met Amex. Jammer, dat er nog zoiets bestaat.

Overnachtingshotel van/naar München.

., 5-2-2013

Landgasthof nabij de snelweg, goed voor een overnachting op weg van/naar München (circa 20-25 minuten met de auto naar het centrum). Voldoende parkeergelegenheid (gratis). Alles al wat ouder, wat vooral bij een tweede blik duidelijk wordt (bijvoorbeeld het toilet al erg geel, stoelen in de eetzaal vlekkerig). Ik zou mijn vakantie niet daar doorbrengen, maar absoluut prima voor een overnachting. Kluisje aanwezig - functioneert niet. Minibar beschikbaar. Geen waterkoker of wifi op de kamer.

Mooi hotel.

., 28-9-2012

Mooi klein hotel buiten München met de auto circa 25 minuten verwijderd. Zeer vriendelijk personeel bij de receptie en de bar. Kamer was schoon en voldoende. Ontbijt is oké, alles was er, en de bediening was erg vriendelijk. Bedankt voor een mooi maar kort verblijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Würmtaler Gästehaus in Gräfelfing, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Würmtaler Gästehaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Würmtaler Gästehaus scoort een 6.8 uit 10 op basis van 5 reviews.