Vakantiepark Beierse Woud

Hans
9-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooi vakantiepark met een prima verzorgd toiletgebouw. Mooie omgeving, wel vrij ver rijden voor uitstapjes. Minpunt is dat je betaalt voor de WiFi, die het vervolgens niet doet. Het zwembad is niet heel groot, maar je kunt heel goed zwemmen in de Ranasee (10 min met de auto).

Teleurstellend

A van Arkel
12-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Mooie omgeving. Park zwembad niet zoals op foto maar zelf opgezet bad. Huisje bovenop helling. Wij als kinderloos stel werden daar neer gezet. Warm water storingen. Dagen geen warm water. Huisjes muf en klam. Vieze douche bij aankomst. Geen restaurant wel vermeld.

Een van de mooiste plekjes op aarde

Wim
25-8-2017

Een verouderd park; maar voor de rust, sfeer en gemoedelijkheid zeker de mooie waard. Prachtige uitstapjes in drie landen mogelijk.

Super naar onze zin gehad.

Em.
29-8-2016

Recreatieteam verzorgde leuke activiteiten voor alle leeftijden!!

Heel mooi; voor herhaling vatbaart

Eppo Hulzebos
28-8-2016

Uitstapjes waren weliswaar goed georganiseerd. Maar medewerker wist b.v. niet waar je precies moest zijn. In ons geval was dat het glasblazen.

Prachtige ligging in een fantastisch gebied

W. Qualm
27-8-2016

Een mooi rustig gelegen vakantiepark met een prachtige ligging in een fantastisch gebied.

te weinig activiteiten en ongezellig

Thirza de Weerd
23-8-2016

De verwachtingen die je via internet krijgt zijn fantastisch. Maar de ligging is zeer afgelegen waardoor je overal met de auto naar toe moet en veel reistijd kwijt bent. Het aanbod van activiteiten is minimaal waardoor er ook weinig tot geen onderling contact is op de camping. De kinderen verveelden zich.Ook de vieringsmomenten qua samenzang/ kerkdienst bieden weinig mogelijkheid voor persoonlijk contact.Ik had meer van de christelijke identiteit verwacht qua activiteiten. Als ouder heb je geen gezellige ontmoetingsplek om samen te komen.

Jammer, want er heerst dus een hele ongezellige sfeer, en het recreatieteam straalt ook weinig enthousiasme uit. Ik zou niet meer voor deze camping kiezen. Te ver rijden voor zo weinig leuks. De omgeving is wel prachtig. De WIFI werkt ook niet.

Kindvriendelijke camping. Heerlijke vakantie.

Weerstand
22-8-2016

Huisjes zijn prima, maar wel gedateerd. Gezellige, vriendelijke sfeer. Actief recreatieteam. Gastvrij en welkom gevoel hebben wij gehad.

Kindvriendelijk maar niet klantvriendelijk

Fam van Steenbergen
22-8-2016

Mooi gelegen park met veel speelmogelijkheden voor de kinderen. De service daarentegen is niet erg hartelijk en het sanitair regelmatig vervuild.

nooit meer

Maarten
22-8-2016

Fijn om gelijkgestemde mensen te ontmoeten. Fijn om op zondag een tweetal gezamenlijke momenten te hebben om God te loven.

Ontvangst betuttelend, properheid sanitair liet naar onze mening te wensen over.

Ruime plekken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Beierse Woud in Gottsdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Beierse Woud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.