Sorteren

Reviews over Gottsdorf

Een oase van rust

Pop
    29-8-2017

Er is in het dorpje niets te beleven. Wel een prachtige kerk en fantastische omgeving.

Rustige omgeving

Cynthia
    6-9-2015

Gottsdorf is een rustig dorp.

Rustig dorp

Henk Brouwer
    29-8-2015

Leuk gelegen dorp, jammer dat het buitenzwembad dicht is!

klein, maar gezellig dorp

Mark Beunk
    1-8-2015

het dorpje is klein en er is weinig te beleven. voor boodschappen moet je al gauw 10 minuten rijden. wel is het gasthaus in het midden van het dorp een echte aanrader!

Dromerig dorp Gottsdorf

Haksoft
    11-8-2014

Een klein dorpje tegen de grens met Oostenrijk . Fraaie huizen en een prima restaurant. Weinig voorzieningen, maar die vind je 2 km verderop in Neustift (Oostenrijk): bank en goedkope benzinepompen. Het dorp heeft authentieke, sfeervolle huizen en boerderijen. Aan alle kanten proef je de sfeer van het Beierse Woud. Bij erg helder weer zie je zelfs de toppen van de Oostenrijkse Alpen. De natuur is geweldig. Er zijn veel mogelijkheden voor uitstapjes en wandelingen.

Gottsdorf scoort een 7,9 uit 10, op basis van 36 reviews