Sorteren

Reviews over Gottsdorf

Leuk vakantiepark

Hans
    9-9-2018

Mooi vakantiepark met een prima verzorgd toiletgebouw. Mooie omgeving, wel vrij ver rijden voor uitstapjes. Minpunt is dat je betaalt voor de WiFi, die het vervolgens niet doet. Het zwembad is niet heel groot, maar je kunt heel goed zwemmen in de Ranasee (10 min met de auto).

Prachtige omgeving, rustige camping

Fam. Verkade
    30-6-2018

Wat super is:

- de ligging, 6 km van de Donau (wel flinke klim / afdaling tussen park en Donau).

- rust en ruimte

- de prijs (iig in voorseizoen)

- diensten in NL en sing-in in NL op het park in boskapel (alleen in voorseizoen)

- ruimte en voorzieningen huisje (Dresden De Luxe incl. wasmachine en nieuwe matrassen)

Wat er beter kan:

- het park verdient een make-over. vb. weggetje naar ons huisje is van asfalt gemaakt, lag er nu door boomwortels gebroken en gebobbeld bij. Kan beter.

- was nu - zelfs in seniorenweek - erg leeg op camping qua caravan en campers

- warmwatervoorziening in huisjes is niet bijdetijds. Na 1-3 min warm water vragen (afwas of douchen) daalt watertemperatuur opeens. Opnieuw warmer zetten en weer afstemmen op juiste temperatuur biedt dan uitkomst.

Tip: broodjes halen (bij supermarkt) in Oostenrijkse Neustift (3km verderop) is goodkoper en lekkerder dan broodjesservice van het park.

Een van de mooiste plekjes op aarde

Wim
    25-8-2017

Een verouderd park; maar voor de rust, sfeer en gemoedelijkheid zeker de mooie waard. Prachtige uitstapjes in drie landen mogelijk.

Zeer mooie plek

Van de velde betty
    30-7-2017

Mooie omgeving lekker eten gewoon super voor volwassenen als voor kinderen zalig om tot rust te komen

Zoekt U rust en natuur dan bent aan het goede adres

Joh.van Asselt
    9-6-2017

Fijne ontvangst op de camping in een prachtig natuurgebied. Mooie ruime plaatsen en geweldig sanitair, lekker warme douches. Omdat we op de terugweg zijn niet zo lang gebleven maar komen zeker terug om wat langer te blijven. Terrein loopt wel wat glooiend dus even uitzoeken hoe je de caravan het best waterpas kunt zetten.

Passau is een bijzonder mooie stad met een oud stadsgebied. De moeite waard om te bezoeken.

Gottsdorf scoort een 7,8 uit 10, op basis van 36 reviews