Appartement Landhaus Simon

Appartement Landhaus Simon

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag30°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Simon voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Landhaus Simon in het Nederlands

Gezellig en rustig gelegen woning

monfili
12-9-2016

Goed ingericht en groot appartement (deel van een huis). Alles is aanwezig en er zijn 2 grote slaapkamers en een ruime badkamer. Er is een garage voor de auto en een terras waar je ook bij regen kunt buiten zitten. De uitbaatster is zeer vriendelijk en behulpzaam. Op loopafstand is er een restaurant en bakker. Er zijn genoeg mogelijkheden in de buurt om te doen, bv Praag en het nationale park.Er vertrekken vele wandelingen.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhaus Simon in Gleißenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhaus Simon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.